سرپرست شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی لرستان:

اجرای طرح گلگشت نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه

خرم آباد- اعظم پاپی/خبرنگار یادگار امروز:سرپرست شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان لرستان بیان کرد: طرح نظارت و کنترل جایگاه‌های عرضه سوخت ویژه ایام نوروز تحت عنوان طرح گلگشت در راستای ارائه خدمات مطلوب تامین به موقع فرآورده‌ها در لرستان انجام می‌شود.
دکتر سید شمس الدین حسینی افزود: ذخیره سازی مناسب در انبارهای نفتی منطقه صورت گرفته و هیچ کمبودی در زمینه تامین بنزین در ایام نوروز وجود ندارد ، همچنین  سامانه ۰۹۶۲۷ آماده پاسخگویی به سوالات مردم می‌باشد.
حسینی از رشد توزیع ۴ فرآورده اصلی فرآورده‌های نفتی منطقه خبر داد و افزود:فرآورده‌های نفتی که به جهت تامین نیازهای بخش‌های مختلف مصرف در استان، شامل حمل و نقل، کشاورزی و صنایع و اصناف استفاده می شوند با رشد چشمگیر در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: حدود ۲۷ میلیون لیتر نفت سفید به خانواده‌های روستایی که مصرف کننده‌های واقعی نفت سفید هستند، عرضه شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی لرستان تصریح کرد: استان لرستان با اجرای طرح کهاب در ۳۰ درصد از جایگاه‌های سوخت خود که بر اساس کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین است، به عنوان استان پیشرو در این طرح شناخته شده است.
وی بیان کرد: در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به شفاف سازی مصرف کنندگان واقعی پرداخته شده است ،طبق این طرح نرخ واقعی گاز مایع در مصارف غیر ضروری بر اساس نرخ فاب خلیج فارس و در مصارف  ضروری بر اساس نرخ دولتی محاسبه می شود.
دکتر حسینی از افتتاح ۴ باب جایگاه سوخت خبر داد و بیان کرد :جایگاه‌های سوخت مایع به ۱۰۰ باب و جایگاه‌های cng (گاز طبیعی) به ۵۰ باب رسیده است و همچنین ۳ جایگاه دیگر در دست احداث می‌باشد.
وی افزود:تامین سوخت نیروگاه‌های استان لرستان از وظایف بسیار مهم ما می‌باشد که در این راستا در سال جاری ۱۳۳ میلیون لیتر نفتِ گاز به عنوان سوخت دوم بعد از گاز طبیعی به نیروگاه‌ها تحویل داده شده است.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب لرستان ادامه داد: با توجه به نزدیکی استان لرستان به خطوط انتقال سوخت، در زمینه تامین سوخت مشکل زیادی نداریم همچنین کنترل کمی و کیفی جایگاه‌های سوخت توسط سازمان استاندارد و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.
وی گفت در سال ۱۴۰۲ شاهد حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت بودیم که با تلاش‌های مستمر همکاران متخصص در کوتاه‌ترین زمان با تغییر وضعیت جایگاه‌های سوخت به سیستم دستی این حمله کنترل و خنثی شد.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی لرستان اظهار کرد : در سال جاری سوخت ۴۱۴ پرواز که معادل ۸۰۸ هزار لیتر بوده است، توسط این شرکت تامین شده است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور