آغاز اردوی ملی قطب ۳ سازمان دانش‌آموزی کشور در خرم‌آباد

به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان و سازمان دانش‌آموزی استان، اردوی ملی قطب ۳ کشور در خرم‌آباد آغاز شد.
معاون برنامه ریزی، پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان در مراسم افتتاحیه این اردوی ملی که صبح روز یکشنبه در سالن اجتماعات اردوگاه آیت‌اله کمالوند خرم‌آباد برگزار شد، برگزاری اردوهای ملی را در راستای تربیت نیروی تراز جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: تمام تلاش و همت خود را به‌کار خواهیم بست تا میزبان خوبی برای عزیزان دانش‌آموز باشیم.
پرویز عبدی خاطر نشان کرد: این اردو با هدف آمادگی دانش‌آموزان جهت فراگیری مهارت‌های مقدماتی، کشف و پرورش استعدادهای نهفته و خلاق پیشتازان، آموزش فنون و مهارت‌های مختلف زندگی در طبیعت و شرایط سخت و زندگی اجتماعی، آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ اقوام استان‌های دیگر برگزار می‌شود.
وی افزود: در نظر داریم در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی، با حضور مسئولان فرهنگی عقیدتی ارشد استان کلاس‌های بصیرتی اعتقادی نیز برگزار گردد.
محسن امیری خواه رئیس سازمان دانش‌آموزی استان نیز در این مراسم، لرستان را استان پل‌ها و پیوندها خواند و گفت: بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز نخبه و تلاشگر پسر سازمان دانش‌آموزی از استان‌های همدان، مرکزی، لرستان و کرمانشاه طی پنج روز حضور در اردوگاه تربیتی فرهنگی ورزشی آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را فرا می‌گیرند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور