ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان آغاز شد

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان از پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی برای ورودی مهر۱۴۰۱ این دانشگاه خبرداد.
محمدرضاجعفری در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر بیان کرد: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته برای پذیرش مهرماه سال ۱۴۰۱ از روز سه‌شنبه اول شهریور آغاز و تا جمعه چهارم شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت پذیرفته مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه از سازمان سنجش آموزش کشور، امکان ثبت‌نام برای آن دسته از متقاضیانی ‌که تاکنون موفق به ثبت‌نام در دوره‌های مذکور این  دانشگاه نشده‌اند ، فراهم شده است.
جعفری افزود: علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته‌های تحصیلی دوره‌های مذکور و ثبت‌نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش به آدرسsanjesh.org  و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنند.
سرپرست دانشگاه علمی‌ کاربردی لرستان تصریح کرد: متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در مهلت فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.
وی خاطرنشان کرد: در پذیرش مذکور، ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در ۹ شهرستان استان در ۱۷۱ کدرشته محل درمقطع کاردانی و ۱۲۹ کدرشته محل در مقطع کارشناسی در چهارگروه آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ وهنر و خدمات اجتماعی پذیرش دانشجو خواهند داشت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور