به مناسبت هفته دولت:

۱۶پروژه آب و فاضلاب در لرستان به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از افتتاح و بهره برداری از ۱۶ پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۴۸میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

حمید رضا کرم وند با اشاره به اینکه این پروژه هاشامل ۱۶ پروژه آبرسانی و یک پروژه فاضلاب بوده و تامین اعتبار آن ملی و استانی می باشد، بیان کرد: این پروژه ها درغالب آبرسانی به۱۲روستا، عملیات احداث ۳مخزن، حفر یک حلقه چاه، احداث ایستگاه پمپاژ آب و بازسازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و درجهت آبرسانی و محرومیت زدایی از روستاها گام بلندی برداشته ایم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با افتتاح این پروژه ها رضایت مندی مردم را به همراه داشته باشیم، افزود: با بهره برداری از پروژه های آبرسانی شهری ۵۳ هزار نفر و آبرسانی به روستاها حدود ۳۲۰۰۰ نفر تحت پوشش خدمات این شرکت قرار گرفتند.

کرم وند به تنها پروژه افتتاح شده در بخش فاضلاب اشاره کرد و گفت: در پروژه بازسازی و بهسازی ایستگاه فاضلاب شهر پلدختر به همراه خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب ۱۵ هزار نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: پس از سیل سال ۱۳۹۸ دوخط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر پلدختربه شدت آسیب دیدکه در هفته دولت وارد مدار بهره برداری شد.

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور