مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

تسهیل در بازگشت زائران از مرزها با طراحی سامانه ۲۰۰۰۱۴۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان لرستانگفت: برای تسهیل در بازگشت و عدم معطلی در مرزها، زائران عتبات عالیات به محض پایان زیارت، مرز ورودی را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.

مرتضی شیروانی با اشاره به انبوه زائران عتبات عالیات و ضرورت ساماندهی ناوگان جاده‌ای برای بازگشت این افراد بیان کرد: یکی از دغدغه‌های زائران در بازگشت از عتبات عالیات، پیدا کردن اتوبوس و مینی‌بوس است به همین منظور با تدبیر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، یک سامانه پیامکی برای بازگشت راحت‌تر زائران از مرزها به استان محل اقامتشان طراحی شده تا در کمترین زمان بتوانند از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود: برای این کار، کافی است زائران در پایان زیارت و شروع حرکت به سمت مرز، نام مرز ورودی خود مانند: باشماق، تمرچین، چذابه، خسروی، شلمچه و یا مهران را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند تا با توجه به حجم تردد در هر مرز، تعداد ناوگان لازم در مبادی ورودی به کشور تامین شود.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی لرستان خاطرنشان کرد: استان لرستان به‌عنوان معین مرز مهران، آمادگی پشتیبانی و هماهنگی بازگشت زائران از این مرز را دارد و تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شده است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور