عملکرد یک‌ساله مخابرات منطقه لرستان؛

بهره‌برداری از ۲۴ سایت همراه‌اول در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان عملکرد یک‌ساله‌ی مخابرات منطقه لرستان را تشریح کرد.
نبی‌اله شمسی‌فر با بیان این که از شهریور سال گذشته تاکنون، ۱۰۸ سایت برای ارتقا تکنولوژی همراه اول در استان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: از این تعداد ۵۷ سایت جهت ارتقا تکنولوژی همراه ۴G و ۵۱ سایت برای تکنولوژی ۳G در استان به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: همچنین در همین مدت ۲۴ سایت همراه اول در استان به بهره‌برداری رسیده و ۳۳ سایت نیز آماده بهره‌برداری هستند.
شمسی‌فر تصریح کرد: ۱۵۰ کیلومتر در جهت توسعه فیبر نوری راه‌اندازی شده و همچنین مجوز اجرای بیش از ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهری و عمدتا در مناطق محروم استان با کمک و همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اخذ شده است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد: در راستای توسعه  فناوری‌های نوین ارتباطی از جمله FTTH و FTTC و فیبر نوری نیز اقدامات گسترده ای صورت گرفته است که در حوزه FTTH سه هزار و هفتصد پورت و در حوزه FTTC هشت هزار پورت اضافه شده‌اند.
شمسی فر عنوان کرد: همچنین در این بازه زمانی یکساله، ۸ هزار و ۶۰۰ مشترک تلفن ثابت دایر شده است و ۱۴ هزار و ۵۰۰ پورت به مشترکین باند پهن افزوده شده است.
وی در پایان گفت: در سال جاری نیز نیروگاه خورشیدی شهرستان کوهدشت احداث گردیده و همچنین زمین چمن مصنوعی در مرکز شهید رحیمی شهرستان خرم آباد در حال آماده‌سازی می‌باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور