شهردار خرم‌آباد خبر داد:

به‌زودی فاز اول شهربازی کیو افتتاح می‌شود

شهردار خرم‌آباد با بیان این‌که۳۱ پروژه عمرانی در خرم‌آباد فعال است، گفت: با توجه به نوسانات اقتصادی کمبودهایی در شهربازی کیو وجود دارد اما به‌زودی فاز اول آن به بهره‌برداری می‌رسد.

سعید فتوحی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این‌که در ۲ سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی به شهرداری خرم‌آباد اختصاص یافته است، بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های فعال از محل بودجه های جاری تامین و اجرا می‌شوند.

وی با بیان این‌که یکی از اقدامات انجام شده و مهم در شهرداری برقراری انظباط مالی بود، اظهار داشت: در گذشته اقدامات به‌صورت جزیره‌ای انجام می‌شد که نارضایتی کارگران شهرداری و حقوق معوقه را در پی داشت.

فتوحی افزود: در سال جاری هیچگونه مطالبات و حقوق معوق نداریم و اگر طلبی باشد متعلق به سال‌های گذشته است.

شهردار خرم‌آباد با بیان این‌که همواره یکی از نگرانی‌های شهروندان سرانه‌ی فضای سبز است، تصریح کرد: فضای سبز خرم‌آباد به معاونت سیما و فضای شهری واگذار شده و امیدواریم شاهد توسعه و زیباسازی این شهرستان باشیم.

وی از واگذاری و ساماندهی طرح سد معبر خرم‌آباد و اجرای آن از ۱۵ شهریورخبر داد و عنوان کرد: احداث سه تقاطع غیرهم‌سطح در خرم‌آباد باید اجرایی شود تا مشکل ترافیک شهری برطرف شود و تا زمانی‌که این ۳ پروژه شروع به فعالیت نکنند خود را شهردار موفقی نمی‌دانم.

فتوحی در خصوص  شهربازی کیو توضیح داد: با توجه به نوسانات اقتصادی کمبودهایی در  این شهربازی وجود دارد اما به‌زودی فاز اول آن به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: سامان‌دهی و تعریض بلوار چاغروند، ساماندهی تپه شهدا، احداث چمن مصنوعی کوی جهادگران، تکمیل بام خاطره ها، تکمیل سراب شهوا، سامان‌دهی پارک مشاهیر، سامان‌دهی دره اسدآبادی و دفع آب‌های سطحی از دیگر پروژه‌های فعال شهر خرم‌آباد است..

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور