انتقاد تند پلیس راهور از کیفیت و ایمنی پایینِ خودروهای ایرانی؛

خودروهای ما ایمن نیستند

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: صنعت خودروسازی ما مناسب و ایمن نیست.

سردار سید کمال هادیانفر بیان کرد: اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودروساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم، خودروسازهای داخلی کدام یک را دارند؟ صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروسازها در این بخش ناایمن هستند.

وی ادامه داد: خودروسازهای ایرانی به این مسائل اهمیت نمی‌دهند و در تصادفات خودرو چنان آتش می‌گیرد که انگار در آن خودرو TNT کار گذاشته شده بود! در کل صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروسازها در این بخش ناایمن هستند.

سردار هادیانفر با تاکبد بر این‌که در حوزه قوانین و مقررات هیچ یک از این قوانین بازدارنده نیست که باید در این بخش اقدامات مناسبی صورت بگیرد، تصریح کرد: سالانه ۳۰۰ هزار مجروح در تصادفات و ۱۷ هزار کشته داریم که ۵۰۴ میلیارد تومان هزینه مستقیم وغیرمستقیم دارد. بنابراین اگر در این حوزه دولت کمک کند مانند سودی است که به کشور بازمی‌گردد.

وی افزود: رشد سفرها، وسائط نقلیه و اقبال مردم به تردد سبب شده تا شرایط مدیریت ترافیک تغییر کند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به این‌که یکی از مسائل مهم، مدیریت صحیح ترافیک است، خاطرنشان کرد: شرایط متفاوت شده است؛ ما سالانه نیم تا یک و نیم درصد افزایش جمعیت داریم. همچنین ۵۴ میلیون گواهینامه در کشور وجود دارد و ۳۸ میلیون وسیله نقلیه داریم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور