مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری از ۲۹ پروژه عمرانی و واحد تولیدی در هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از افتتاح ۲۴ پروژه عمرانی و بهره‌برداری از ۵ واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
بختیار رازانی در تشریح این خبر گفت: در راستای تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی استان لرستان و به مناسبت هفته دولت ۲۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح و ۵ واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان لرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت، اظهار داشت: از جمله پروژه‌های مهم قابل افتتاح در هفته دولت می‌توان به تصفیه‌خانه فاضلاب منطقه ویژه اقتصادی لرستان (ازنا) با ظرفیت ۶۰۰ مترمکعب و با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال، کلنگ‌زنی پروژه احداث دیوار حصار منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال،  افتتاح ۵ واحد کارگاهی در شهرک‌های صنعتی دورود یک و شهرک صنعتی الیگودرز و هم‌چنین بهره‌برداری از ناحیه صنعتی چمن سلطان اشاره نمود.
رازانی افزود: همه هدف ما این است که بتوانیم وسیله‌ای برای ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری باشیم و تا جایی که توانمندی در این شهرک‌ها است به بهترین نحو این کار را انجام داده‌ایم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ادامه داد: همچنین ۵ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۵۰۱ نفر و با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: بر اساس جواز تأسیس و پروانه بهره‌برداری حدود ۱۳۰۰ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد و ۲۳ هزار و ۵۳۸ نفر نیز در این واحدها مشغول به‌کار هستند.
رازانی با بیان این‌که به دنبال آن هستیم تا شرایط سرمایه‌گذاری در استان را تسهیل کنیم، گفت: سال گذشته روند رو به رشد بسیار خوبی را در بحث سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی داشتیم و امسال نیز تلاش می‌کنیم تا شرایط خوبی را برای استان رقم بزنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان عنوان کرد: بالغ بر ۱۴ قرارداد حق بهره‌برداری نیز از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون منعقد شده است که مساحت این طرح‌ها ۲.۵ هکتار است.
رازانی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه ورود سرمایه‌گذاران و تحریم کشور وجود دارد، کمی شرایط برای جذب سرمایه گذار دشوار است ولی جذابیت برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان لرستان وجود دارد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور