هزینه‌های کاشت حلزون و گفتار درمانی رایگان شد

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: به دستور وزیر بهداشت، علاوه بر کاشت حلزون، هزینه های هتلینگ بیمارستانی، حق العمل تیم جراحی و جلسات گفتار درمانی نیز از طرف بیمار پرداخت نخواهد شد.

سید حسین صفوی در جلسه بررسی مشکلات مربوط به تامین قطعات یدکی و تعمیر پروتزهای حلزون شنوایی بیماران ناشنوای کاشت حلزون شده، افزود: صف کاشت برای بیماران نیازمند باید حتی المقدور کوتاه شود لذا با توجه به هماهنگی‌های انجام شده امسال تعداد بیشتری پروتز تامین خواهد شد.

مزینانی، مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی  وزارت بهداشت نیز در خصوص نحوه تامین قطعات یدکی پروسسور حلزون شنوایی گفت: تامین قطعات یدکی با استفاده از تسهیلاتی که اداره کل فراهم می‌کند اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات مطرح شده از سوی شرکت‌های نمایندگی سازنده پروتز حلزون شنوایی در خصوص نحوه ارسال و بازگشت قطعات تعمیری و تعویضی، جهت تسهیل در امر تامین قطعات تعویضی با مشارکت اداره کل تجهیزات پزشکی، همکاری گمرک جمهوری اسلامی، شرکت های نمایندگی و هیات امنای صرفه‌جویی ارزی راهکارهایی ارائه و مقرر شده ساز و کارهای مربوطه از سوی نهادها و شرکت‌های ذی ربط مورد پیگیری قرار گیرد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور