چهارهزار و ​۴۰۰ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شد​​ ​ ​

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل ضمن اعلام خبر فوق گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، ۴۴۰۰ خودرو در سطح منطقه دوگانه سوز شد.

سید حجت مدنی در این باره گفت: تاکنون چهار هزار و ۹۳۱ دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دوگانه سوز در سطح منطقه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۴۰۰ خودرو دوگانه سوز شدند و ۵۳۱ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

وی با اشاره به آغاز دوگانه سوز کردن خودروهای مسافر بر اینترنتی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافر بر شخصی به دوگانه سوز با اولویت ماشین‌های پر‌مصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل شروع شده است و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

مدیر منطقه اردبیل خاطرنشان کرد: دوگانه سوز کردن خودرو یکی از راه‌های موثر در کاهش مصرف سوخت و آلودگی شناخته شده و یکی از سالم‌ترین سوخت‌های رایج در تمام جهان می‌باشد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می‌شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور