۲۹ و ۳۰ دی اینترنت در کل کشور قطع می‌شود

به نظر می‌رسد قرار است در ساعات برگزاری مرحله اول کنکور ۲۹ و ۳۰ دی ماه اینترنت در کل کشور قطع شود.

حسن مروتی با اعلام خبر قطعی اینترنت در روز کنکور، گفت: «اینترنت ان‌شاءالله در آن روز، یعنی روز برگزاری کنکور قطع خواهد شد.»

او در پاسخ به این پرسش مبنی بر این‌که چرا پیش از این زمان برگزاری کنکور اینترنت قطع نمی‌شد، بیان کرد: «ما سال گذشته اینترنت را قطع کردیم. قطع نقطه‌‎‌‌ای در این مورد جواب نمی‌دهد. پارسال قطع نقطه‌ای در بعضی نقاط انجام شد و از آنتن‌های دیگر آنتن گرفته بودند.»

مروتی در پاسخ به این پرسش که آیا افراد از اپراتور دیگری توانستند اینترنت بگیرند، عنوان کرد: «در جاهای مختلف توسط آنتن‌های مختلف پوشش اینترنت انجام می‌شود. در صورتی که آنتنی قطع باشد از آنتنی که کمی دورتر است خط گرفته می‌شود.»

مروتی با تأکید بر این‌که اینترنت به طور کاملا یکپارچه قطع خواهد شد، افزود: «ما قصد داریم به طور کامل اینترنت را در کل کشور قطع کنیم.»

او در پاسخ به این‌که این روش خیلی منطقی نیست و به هر حال قطع سراسری منجر به آسیب و قطع امور دیگر خواهد شد، گفت: «این موضوع برای چند ساعت می‌ارزد چون سرنوشت افرادی که در کنکور حاضر هستند در آن ساعات رقم می‌خورد.»

گفتنی است کنکور سراسری در دو نوبت برگزار می‌شود. نوبت اول آن ۲۹ و ۳۰ دی ماه امسال و نوبت دوم نیز در ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور