آتش‌سوزی یک واحد تولیدی در ناحیه صنعتی نوجه‌ده نمین

وقوع آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی ناحیه صنعتی نوجه‌ده نمین، باعث از بین رفتن یکی از سوله‌های انبار و همچنین مواد اولیه و محصولات تولیدی در این انبار واحد تولیدی شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: صبح روز گذشته یک واحد تولیدکننده رنگ و رزین در ناحیه صنعتی نوجه‌ده نمین دچار آتش‌سوزی شد.
روح‌اله برادران حیدری بیان کرد: با حضور به‌موقع ۵ خودروی آتش‌نشانی از شهرک صنعتی اردبیل۲ و شهرستان‌های اردبیل و نمین، این آتش‌سوزی مهار و از سرایت آتش به سالن‌ها و انبارهای همجوار جلوگیری شد.
وی افزود: آتش‌سوزی در ساعت ۳:۳۰ صبح در یکی از انبارهای این واحد تولیدی اتفاق افتاد که با تلاش پرسنل خدوم آتش‌نشانی، حریق در ساعت ۷:۳۰ صبح کنترل و خاموش شد.
برادران حیدری ادامه داد: خوشبختانه با توجه به پرخطر بودن محصولات تولیدی این واحد صنعتی، این حادثه خسارات جانی در برنداشت اما متاسفانه باعث از بین رفتن یکی از سوله‌های انبار، مواد اولیه و محصولات تولیدی در این انبار واحد تولیدی شد.
وی ضمن تشکر از حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه، یادآور شد: رعایت موارد ایمنی و اقدامات پیشگیرانه یکی از مواردی است که باید به‌طور جدی توسط واحدهای تولیدی پیگیری و انجام شود تا در مواقع بروز حوادث، شاهد حداقل خسارات وارده به واحدهای تولیدی باشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور