۶۷ مگاوات، سهمیه لرستان از قطعی برق سال جاری

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: سهمیه لرستان از قطعی برق ۶۷ مگاوات و این سهمیه مدیریت مصرفی بود که با سال گذشته قابل مقایسه نیست.
مهران امیری با بیان این‌که امسال میزان مصرف برق خانگی در این استان سه درصد کاهش داشت، اظهار داشت: این در حالی‌ است که در مدت مشابه سال‌های گذشته رشد پنج تا شش درصدی مصرف برق خانگی را شاهد بودیم.
وی با اشاره به این‌که در بخش کشاورزی از مدیریت محدودیت ساعت مصرف برق استفاده شد، افزود: در این بخش نیز در استان لرستان ۳۵ تا ۴۰ مگاوات برق صرفه‌جویی شد.
امیری بیان کرد: تابستان امسال هیچ صنعتی از قطع برق آسیب جدی ندید.
سرپرست شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: برای تمام صنایع و کارخانه‌ها برنامه زمان‌بندی قرار داده شد به طوری‌که بخشی از تولید کارخانه‌هایی که مصارف بالا داشتند مانند صنایع بزرگی مانند فولاد، سیمان و آلومینیوم، در طول روز خاموش می‌شد ولی سایر واحدها آن‌ را جبران می‌کردند.
وی با بیان این‌که سهمیه لرستان از قطعی برق ۶۷ مگاوات بود، خاطرنشان کرد: این سهمیه مدیریت مصرفی بود که با سال گذشته قابل مقایسه نیست زیرا که در سال گذشته تا ۲۰۰ مگاوات هم قطعی برق داشتیم که با تعمیرات به موقع نیروگاه‌ها دولت توانست که برآیند نابرابر تولید و مصرف را پایین بیاورد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور