تکمیل سه بیمارستان نیمه تمام لرستان تا سال ۱۴۰۳

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تکمیل سه بیمارستان در حال ساخت این استان در شهرهای خرم آباد، دورود و کوهدشت تا سال ۱۴۰۳ خبر داد.

دکتر بهرام دلفان با بیان این که روند ساخت سه بیمارستان نیایش خرم آباد، رازی کوهدشت و گهر دورود با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بازدید مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: در این راستا مشکل ادامه روند ساخت بیمارستان گهر دورود بررسی و پیگیری لازم از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی و پیش بینی برای اتمام پروژه های بیمارستان نیایش خرم آباد، رازی کوهدشت و گهر دورود با تزریق اعتبار و پیگیری مستمر این طرح ها با هدف راه اندازی در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار گرفت.

دلفان تصریح کرد: در حاشیه این نشست وضعیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود و عمده مشکلات آن شامل راه اندازی بخش های توسعه ای بیمارستان هفت تیر، تجهیزات پزشکی شامل تجهیزات آزمایشگاهی سی تی اسکن و ام آر آی، دیالیز و مسکن متخصصان مورد بررسی قرارگرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: از دیگر برنامه های صورت گرفته در سفر معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازدید از بخش های درحال توسعه و بستری بیمارستان شهدای هفت تیر دورود بود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور