مالک باشگاه خیبر:

اختصاص بودجه ای معقول برای خیبر خرم آباد

مالک تیم فوتبال خیبرخرم آباد، گفت: ورزشگاه تختی ایراداتی دارد که با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان در حال آماده سازی هستیم و در این ورزشگاه از حریفان خود میزبانی می کنیم.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول با کسب ۷۷ امتیاز توانست علاوه بر قهرمانی، جواز حضور در فصل بیست و چهارم لیگ برتر را کسب کند. خیبر تیمی پر طرفدار است و هواداران این تیم امیدوارند تا با حضور در لیگ برتر بتوانند اوقات خوشی را همراه با تیم خود تجربه کنند.

مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: با توجه به لیستی که سرمربی تیم در اختیارمان قرار داده با بازیکنان مدنظر از فصل گذشته که قراداد هایشان به اتمام رسیده در حال توافق هستیم علاوه بر آن یکسری از بازیکن جذب می‌کنیم تا نقاط ضعف خود را ترمیم کنیم.

مدیران این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر رضا مهاجری سرمربی این تیم هستند تا حضور قدرتمندی را در لیگ برتر داشته باشند.لازم به ذکر است که تاکنون قرارداد سینا خادم‌پور، علیرضا دغاغله، فرید امیری، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی و صادق نادرپور تمدید شده است تا شاکله اصلی این تیم حفظ شود.

او ادامه داد: تمرینات تیم را از اواخر هفته جاری آغاز خواهیم کرد و پس از آن برای برپایی اردو راهی تهران می‌شویم. ما هیچ اردوی خارجی در برنامه خود نداریم.

عبدی در رابطه با ورزشگاه خیبر برای انجام دیدارهای لیگ برتر گفت: ورزشگاه تختی خرم آباد شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه نواقصی دارد به کمک اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال ترمیم آن هستیم و دیدارهای خود را در این ورزشگاه انجام خواهیم داد.

او در پاسخ به این سوال که آیا این ورزشگاه پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر آماده خواهد شد یا خیر، گفت: بله در این رابطه مشکلی نیست و تا قبل از شروع مسابقات این ورزشگاه در اختیارمان قرار خواهد گرفت تا از تیم‌ها میزبانی کنیم.

عبدی تصریح کرد: ما در همه پست‌ها نیاز به تقویت داریم و با بازیکنانی هم وارد مذاکره شده ایم که نمی‌توانم اسامی آنها را عنوان کنم. نقل و انتقالات شرایط عجیبی دارد و ما بودجه‌ای معقول برای تقویت تیم در نظر گرفته ایم که انشاالله تیمی در حد نام خیبر روانه رقابت‌های لیگ برتر کنیم تا هواداران از نتایج کسب شده ابراز رضایت کنند

چاپ در شماره ۱۵۸۲ روزنامه یادگار امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور