مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان :

مشتریان  مخابرات مشکلات اینترنت تلفن ثابت خود را از طریق سامانه ۲۰۲۰ اعلام کنند .

مشتریان  مخابرات منطقه لرستان مشکلات اینترنت تلفن ثابت خود را از طریق سامانه ۲۰۲۰ اعلام کنند .

مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان گفت: مشتریان محترم اینترنت مخابرات می توانند مشکلات اینترنت خانگی تلفن ثابت خود را از طریق سامانه ۲۰۲۰ اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان  ، امیر علی پناهیان  افزود: این سامانه در تمام ساعت های شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان تلفن ثابت است.

علی پناهیان افزود : این سامانه به شکل شبانه روز آماده ثبت نام ، پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مشترکان اینترنت تلفن ثابت در زمینه مختلف است.
وی گفت : شرکت مخابرات ایران ایجاد راه های ارتباطی و تعاملی با کاربران را در جهت بهبود عملکرد و احترام به حقوق مشتری وظیفه خود می­ داند ومتقاضیان و مشترکان اینترنت مخابرات می ­توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با شماره گیری ۲۰۲۰ نسبت به گزارش خرابی، اختلال یا خرید اینترنت_پرسرعت اقدام کنند.
وی در پایان اضافه کرد :سامانه_پاسخگویی۲۰۲۰ به‌صورت روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند.تمام کارکنان و مدیران در مجموعه گسترده مخابرات ایران با تلاش و اجرای راه‌کارهایی ازجمله تجمیع سامانه‌ها از ۳۱ مرکز به ۷ مرکز پاسخگویی به همراه آموزش و نظارت مؤثرتر بر پرسنل، به دنبال پاسخگویی با کمترین نقص و در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور