خدمت به جانبازان افتخار مدیران صنعت گاز است

مشهد -میرشکار،خبرنگاریادگارامروز-مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این‌که «جانبازان شهدای زنده هستند»، گفت: خدمت به جانبازان و ایثارگران صنعت گاز، افتخار مدیران و مسئولان انقلابی این صنعت است.

حسن افتخاری در آئین افتتاحیه بیست و سومین جشنواره فرهنگی- ورزشی جانبازان و معلولان شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی شرکت گاز خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب، گفت: همزمانی برگزاری این مسابقات با آغاز دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) را به فال نیک گرفته و خداوند متعال را شاکریم که افتخار میزبانی از بهترین بندگان خدا را داریم.

افتخاری با تاکید بر اهمیت نقش جانبازان در صیانت از کشور در دوران دفاع مقدس و پس از آن، تصریح کرد: بدون شک بهترین و کامل‌ترین وصف از جانبازان عزیز در بیانات مقام معظم رهبری، نمود پیدا کرده که فرموده‌اند «جانبازان شهدای زنده و نمونه بزرگ افتخار و شجاعت هستند».

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای برگزاری این جشنواره گفت: برگزاری این جشنواره یک نشاط و شادابی برای فراموشی خاطرات تلخ گذشته همانند همه‌گیری ویروس منحوس کرونا و محرویت دیدار همکاران است.

افتخاری در ادامه، افزود: با نگاه انقلابی وزیر نفت به ویژه مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، این رویداد ورزشی با هدف تکریم جانبازان و به نوعی شهدای زنده ۸ سال دفاع مقدس فراهم شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در پایان، خاطرنشان کرد: بنده حامل سلام و پیام محبت آمیز دکتر چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همه همکاران ایثارگر شرکت های تابعه صنعت گاز هستم و امیدوارم اقامت خوبی را در شهر مقدس مشهد داشته و از برکات حضرت رضا (ع) بهره مند شوید.

چاپ در شماره ی ۱۲۶۹روزنامه ی” یادگار امروز” مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور