نوسازی ناوگان مسافربری شیراز

شیراز-توانایی،خبرنگاریادگارامروز-با تصویب شورای اسلامی شهر ، پیگیری و تامین بودجه توسط شهرداری شیراز اجرای طرح نوسازی و تبدیل به احسن ناوگان تاکسیرانی شیراز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر از نوسازی تاکسی های شیراز با مصوبه شورای اسلامی شهر و تامین بودجه و تاکید شهردار شیراز خبر داد و گفت:

این طرح با همت شورا و شهرداری شیراز اجرایی شده و در سنوات اخیر هیچگونه بودجه و تسهیلات کشوری برای طرح نوسازی و تبدیل به احسن ناوگان تاکسیرانی تخصیص داده نشده و این بلاتکلیفی و تاخیر موجب فرسودگی و از کارافتادگی بسیاری از تاکسی ها و افزایش معضلات بسیاری برای رانندگان شریف و زحمتکش تاکسی شده است.

پیمان باباخانی اظهار داشت:

مبلغ تامین شده برای نوسازی هر دستگاه تاکسی ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که از این مبلغ حدود ۱۵۰ میلیون تومان در قالب وام و تسهیلات بانکی آماده ارائه بوده و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض شورا و شهرداری به رانندگان تاکسی اختصاص داده می شود.

بابا خانی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از شهردار محترم شیراز در خصوص همراهی و حمایت از طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی تصریح کرد:

شهرداری شیراز علاوه بر کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی ، پرداخت دو قسط نخست از وام و تسهیلات بانکی ارائه شده را نیز تقبل نموده و حمایت از ناوگان حمل و نقل همگانی مسافر از اولویت های اصلی شهرداری شیراز و مدیریت شهری می باشد.

وی خاطرنشان کرد : شهرداری شیراز با برنامه ریزی جامع و منظم ثبت نام از تاکسی ها را براساس مدل و با توجه به فرسودگی و سال ساخت تاکسی ها آغاز و دعوت از مالکان تاکسی (تاکسی داران) از طریق پیامک برای مراجعه و ثبت نام انجام می شود.

باباخانی با ابراز رضایت و خرسندی از تصویب و اجرای طرح نوسازی ، تاخیر در تبدیل به احسن ناوگان را یکی از معضلات جدی مجموعه حمل و نقل مسافر دانست و گفت:

پیگیری مطالبات رانندگان تاکسی از اولویت ها و اهداف اصلی این سازمان بوده و اجرای این طرح کمک شایانی به رفاه و آرامش خانواده رانندگان و بهبود ارائه خدمات حمل و نقل همگانی به شهروندان خواهد داشت.

چاپ در شماره ی ۱۲۶۵روزنامه ی یادگار امروز مورخ۱۴۰۲/۰۳/۰۳

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور