کاوش شهر قدیم خرم‌آباد در نوروز ۱۴۰۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان گفت: عملیات کاوش شهر قدیمی خرم‌آباد در نوروز پیش‌رو اجرایی می‌شود.

عطا حسن‌پور با بیان این‌که در نوروز ۱۴۰۲ شهر قدیم خرم‌آباد در حریم مناره آجری شهر کاوش خواهد شد، گفت: گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند از روند کاوش‌های وضعیت شهر بازدید کنند.

وی عنوان کرد: در سطح کشور چند میز تخصصی گردشگری تعریف شده که استان لرستان نیز میز تخصصی گردشگری کشاورزی را در اختیار دارد و بر همین اساس همایش ملی گردشگری کشاورزی در استان لرستان برگزار شد.

حسن‌پور تصریح کرد: همچنین در کنار میز ملی تخصصی گردشگری کشاورزی، بحث ژئوتوریسم، اکوتوریسم و‌ گردشگری خوراک نیز جز برنامه‌های لرستان در حوزه گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان با اشاره به این‌که در نوروز ۱۴۰۲ تلاش می‌کنیم با روش‌های نوین اطلاع‌رسانی، جاذبه‌های گردشگری لرستان معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: در همین راستا امسال برای نخستین بار اپلیکیشن «لرستان سفر» رونمایی و راه‌اندازی شد و به موجب این برنامه هر گردشگر با ورود به لرستان یک پیامک خوش آمدگویی و لینک نصب اپلیکشین را دریافت می‌کند.

حسن‌پور اظهار داشت: اپلیکیشن لرستان سفر حاوی لیست تمام نقاط گردشگری، مراکز اقامتی و هتل‌ها، محورهای گردشگری، مراکز پذیرایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری بارگذاری شده و بر این اساس در کمترین زمان، مسافران نوروزی جهت‌دهی، راهنمایی و خدمات‌رسانی خواهند شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور