هفته پایانی لیگ فوتبال دسته یک؛

 جشن قهرمانی خیبر درخرم آباد

دیدار تیم‌های شهر راز  شیراز و خیبر خرم آباد از هفته آخر رقابت های لیگ دسته یک (جام آزادگان  ) که قرار بود در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود، به درخواست باشگاه خیبر و برای گرفتن جشن قهرمانی در خانه، به خرم آباد منتقل شد.

در متن اطلاعیه باشگاه شهر راز شیراز آمده است: با توجه به درخواست باشگاه خیبر خرم آباد مبنی بر برگزاری دیدار پایانی در ورزشگاه خانگی این باشگاه موافقت می شود.

در این بیانیه همچنین گفته شده است ؛ با عنایت به اینکه دیدار فوق تاثیری در رده بندی تیم های صعود و یا سقوط کننده لیگ دسته اول نخواهد داشت، پس از بررسی این درخواست توسط هیات مدیره باشگاه شهر راز شیراز مقرر شد دیدار پایانی این تیم مقابل خیبر خرم آباد برای اهدا جام قهرمانی در حضور هواداران این تیم و در ورزشگاه خانگی باشگاه خیبر برگزار شود.

این بازی از هفته سی و چهارم و پایانی این مسابقات قرار بود امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود اما به خرم آباد منتقل شد تا پرونده این دوره از مسابقات بسته شود.

براساس این گزارش، تیم خیبر خرم آباد یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شد و به عنوان نخستین تیم به لیگ برتر دوره بیست و چهارم صعود کرد.

همچنین از بین تیم های فجر سپاسی و چادر ملو یزد ۲۱ خرداد ماه دومین سهمیه صعود به لیگ برتر خواهد شد.

تیم فجر در هفته پایانی در شهر ستان جم بوشهر به مصاف پارس جنوبی می رود و تیم چادر ملو هم در یزد میزبان تیم دریا بابل که در خطر سقوط قرار دارد، است.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور( جام آزادگان ) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ دسته برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

هم اینک تیم های شاهین بندرعامری بوشهر و خوشه طلایی مشهد به دسته دوم سقوط کرده اند و از بین تیم های داماش گیلان و دریا بابل یک تیم دیگر راهی دسته دوم می شود تا پرونده این فصل مسابقات لیگ دسته یک (جام آزادگان) بسته شود.

چاپ در شماره ۱۵۶۰ روزنامه یادگار امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور