شروع عملیات توسعه FTTH در شهر  شول آباد الیگودرز

عملیات توسعه شبکه FTTH در شهر شول آباد ( پروژه unsp)  با شروع حفاری در این شهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان ، در راستای اجرای طرح نجمای  نهضت جهادی فیبرنوری و برنامه اتصال منازل و کسب و کارها به فیبر نوری در دولت، عملیات پوشش و اتصال منازل در شهر شول آباد  به منظور واگذاری سرویس FTTH به متقاضیان آغاز گردید .
نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت :  جهت ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات مخابراتی و جلب رضایت مردم در سریع ترین زمان ممکن بتوانیم سرویس اینترنت پرسرعت را بر بستر فیبر نوری به مشتریان ارائه نماییم.

ایشان در ادامه در خصوص واگذاری سرویس‌های باند پهن به مشتریان در این شهر افزود: در این پروژه زیر ساخت‌های لازم برای توسعه و واگذاری اینترنت پرسرعت مخابرات در بستر فیبرنوری ایجاد و سرویس‌های مورد دلخواه به مشتریان واگذار خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان  در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور جلب رضایت مندی حداکثری مشتریان، فروش سرویس‌های ویژه و محصولات متنوع از جمله فیبر نوری به منازل (FTTH) در دستور کار مخابرات منطقه  و شهرستان‌ها قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به زودی سرویس‌های پرسرعت را به مشتریان و متقاضیان در سطح استان و شهرستانهای تابعه  واگذار نماییم.

وی افزود: در راستای پروژه نجما و اتصال منازل و کسب و کارها به شبکه فیبر نوری تاکنون در اکثر نقاط شهرهای خرم آباد ، بروجرد ، دورود ، الیگودرز ، ازنا و پلدختر امکانات ایجاد و در سایر شهرها نیز در دست اقدام می باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور