برگزاری نخستین جشنواره اردیبهشت هنر در ازنا

خبرنگار مجتبی هداوند:با حضور مدیرعامل صندوق هنر و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان اولین جشنواره اردیبهشت هنر با هدف گسترش و تکریم اصحاب هنر در ۲۳ اردیبهشت در سالن غدیر اداره ارشاد شهرستان ازنا برگزار شد.
فاتحی فرماندار ضمن تبریک دهه کرامت و خیر مقدم به میهمانان برنامه بویژه دکتر پور احمد و دکتر مقیمی گفت از مطالبات مردم فهیم شهرستان ازنا سالن همایش بود که پس از ۱۷ سال در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید .ودر دولت سیزدهم شاهد رونق فرهنگی در سطح کشور هستیم.
روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا ضمن خیر مقدم به میهمان‌ها و تبریک دهه کرامت و روز بزرگداشت فردوسی و شعر و ادب گفت از دستاوردهای مهم دولت سیزدم مسئله رونق صندوق هنر می باشد و جای تشکر دارد از آقای پور احمد مدیر عامل صندوق اعتباری هنر که در اجرای طرح بهبود صندوق هنر در استان  اهتمام ویژ ه ای  دارد.

روانشاد در ادامه گفت در استان ۳۴۲۴ نفر عضو صندوق هنر می باشند. که نشان دهنده رشد وگرایش به هنر در استان می باشد.و و امیدواریم شاهد رشد ثمر بخش،هنرمندان باشیم .
دکتر پوراحمد مدیر عامل صندوق اعتباری هنر کشور ضمن تشکر از دکتر مقیمی مشاور وزیر و فاتحی فرماندار و تبریک دهه کرامت و روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی گفت :حضور در نمایشگاه آثار هنری هنرمندان شهرستان نشان داد که هنرمندان این شهرستان در سطح هنرمندان تهران می باشند و نیاز هست که توجه بیشتری به شهرستانها شود.

پور احمد در ادامه گفت: اردیبهشت هنر کار بسیار ارزشمندی است برای تجلیل از هنرمندان و نیاز هست در شورای فرهنگ عمومی هفته هنر شهرستان با هدف حمایت از هنرمندان شهرستان مورد تصویب قرار گیرد.
دکتر حسنی شهردار ازنا از تعیین روز ۲۹ اردیهشت بعنوان روز بزرگداشت ” شهر ازنا ” خبر داد
اجرای موسیقی محلی ، شاهنامه خوانی ، نقالی، سرود ، کلیپ معرفی شهرستان و تقدیر از۳۵ هنرمندان و پیشکسوتان فعال شهرستان در رشته های مختلف از دیگر برنامه های این جشنواره بود. که مورد استقبال خوب شهر وندان قرار گرفت

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور