‍ پایگاه خبری پژواک لرستان شش ساله شد

دکتر کیوان رباطی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان نوشت :با استعانت از خداوند متعال و همکاری همه ی صاحب نظران، دانشگاهیان، فرهیختگان، پژوهشگران، اهل قلم و اصحاب رسانه با هدف اشاعه فرهنگِ مطالبه گری، توسعه فرهنگِ نقد و انتقاد سازنده و اطلاع رسانی دقیق، سریع و صریح، پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان در سال ۹۷ شروع بکار نمود و در زمینه های مختلفِ خبر، تحلیل، یادداشت، گزارش، گفتگو، مقاله علمی به فعالیت خود ادامه می دهد.

یکی از ویژگی های این رسانه تاثیرگذارِ مردمی، صداقت در گفتار و نوشتار، استقلال و عدم وابستگی به هیچ یک از سازمانها، نهادها و ارگانها، سلامت اداری و عدم چشم داشت مالی در انجام فعالیتهای رسانه ای و از همه مهمتر پیگیری شبانه روزی مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولین مربوطه است که این خود یکی از ویژگی های یک رسانه واقعی می باشد.

ویژگی های منحصر به فردِ این رسانه باعث شد پژواک لرستان علی رغم جوان بودن به سرعت جای خود را در بین سایر رسانه ها باز نماید و هم اکنون یکی از رسانه های مردمی، تاثیرگذار و مورد توجه عموم مردم لرستان است.

امید است با کسب تجربیات بیشتر، تبادل نظر و تعامل سازنده با سایر رسانه های خوب و با تجربه استان لرستان، گام مهمی در راستای رشد و اعتلای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم عزیز لرستان برداریم.

روزنامه یادگار امروز ضمن پاسداشت ۶ساله زحمات همکاران پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستانکه از رسانه های برتر و تاثیر گذار درتمام حوزه هاست و قلم فرسایی زیبا وشیوای دکتر کیوان رباطی در راس هرم این رسانه را موجب خرسندی  می داند و این رسانه جزءمفاخر رسانه ای استان لرستان است که برای تمامی عوامل دست اندرکارآرزوی موفقیت داریم.

چاپ در شماره۱۴۷۷ روزنامه ی یادگار امروز مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور