فدراسیون پزشکی ورزشی ، حامی سلامت خانواده ورزش

مرتضی برکاته /اختصاصی یادگار امروز

 

مهم نیست قهرمان باشی یا یک ورزشکار آماتور ، شهری باشی یا روستایی ، پسشکوت یا خبرنگار و داور یا مربی . مهم این است که اینجا جواب نه وجود ندارد . برای قهرمانان یک مشاور دلسوز و برای مصدومان و آنها که نیاز به درمان دارند یک مامن قابل اتکا و اطمینان . غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون خودش ورزشکار بوده و پزشکی خوانده و در هیات های ورزشی تجربه دارد تا نایب رئیس و سپس رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی شده و البته  جمعی از  پزشکان متخصص در فدراسیون کنار دست وی هستند و در هیات های استانی نیز تشکیلاتی به موازات فدراسیون با همین تفکر کمک به خانواده بزرگ ورزش وجود دارد. دکتر نوروزی تاکید دارد که تا حد امکان به خانواده بزرگ ورزش کمک می کنیم تا سلامتی خود را حفظ کنند و اگر مصدومیتی و یا مشکلات داخلی داشته باشند برای رفع آن اقدام می کنیم .

صحبت های رئیس فدراسیون را با راهنمایی هایی که برای خود من داشتند و دارندتکمیل می کنم .

برای تنظیم فشار خون و قند راهنمایی خواستم مرا به نایب رئیس فدراسیون خانم دکتر حاکمی معرفی کردند که البته سالهاست در فدراسیون برای خانواده بزرگ ورزش چیزی کم نگداشته اند . بارها خواستم با دکتر نوروزی و دکتر حاکمی گفت و گو کنم ولی طفره رفتند و معتقدند همین که بتوانیم جامعه مخاطب را به سوی سلامتی سوق دهیم برایمان بالاترین افتخار است .

کار دلسوزانه و با عشق و علاقه انجام دادن با کاری که از سر رفع تکلیف باشد خودش را نشان می دهد و درود به این مجموعه متخصص و دلسوز که هم مراقب قهرمانان ما در راه بازیهای آسیایی ، المپیک ، پارالمپیک و تمام مسابقات هستند و هم از دیگر موارد و خدمات درمانی و پزشکی دریغ نمی کنند .

دکتر نوروزی می گوید: هرکدام از دوستان رسانه و پیشکسوتان ورزش که نیاز به راهنمایی و درمان دارند با مراجعه به هیات های پزشکی و فدراسیون می توانند از خدمات و مشاوره همکاران ما بهره مند شوند.

با سپاس از دکتر نوروزی که مسئولیت سنگین کارنامه سلامت قهرمانان ملی پوش را برعهده دارند و شبانه روز پاسخگوی قهرمانان و مربیان هستند خدمت نایب رئیس بانوان فدراسیون خانم دکتر لاله حاکمی را نیز  دست مریزاد می گوییم و به تمام اعضای فدراسیون از پزشکان متخصص و دبیر و همه عوامل خداقوتی جانانه عرض می کنیم .

چاپ در شماره۱۴۴۴  روزنامه ی یادگار امروز مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور