«ساختمان پزشکان محک» افتتاح شد

مؤسسه خیریه محک به منظور بهبود دسترسی و گسترش خدمات درمانی، تشخیصی و مشاوره‌ای برای بیماران قطع درمان، در حال درمان و موارد جدید ساختمان پزشکانی را در ستارخان با حضور پزشکان فوق‌تخصص خون و انکولوژی کودکان، جراح مغز و اعصاب کودکان، متخصص کودکان افتتاح کرد.

این مرکز که دفتر جلب مشارکت‌های نیکوکارانه محک در یکی از طبقات آن از قدیم فعال بوده، با اضافه کردن مطب پزشکان فوق تخصص کودکان از آبان ماه ۱۴۰۲ آماده ارائه خدمات درمانی به فرزندان کشورمان است و ظرفیت‌های جدیدی در زمینه‌ی تشخیص و درمان بیماری‌های گوناگونِ کودکان مانند سرطان را پدید آورده است.

در کلان‌شهر بزرگ و پرترافیکی مانندِ تهران، افتتاحِ این مرکز موجب صرفه‌جویی در زمان و نیز هزینه‌های خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان می‌شود و دسترسی به پزشکان متخصص سرطان کودک بهبود چشم‌گیری پیدا خواهد کرد. در حالی که بیمارستان محک در منتهی‌الیه شمال‌شرق تهران واقع شده است، این ساختمان پزشکان در خیابان ستارخان، امکان بسیار مناسبی برای ساکنین مرکز و غرب تهران و همچنین ساکنین استان البرز فراهم کرده است تا از خدمات تشخیص و درمان بیماری کودکان بهره‌مند شوند.

دسترسیِ سریع و تشخیص زودهنگام سرطان، یکی از اصلی‌ترین عواملِ بهبودِ سرطان در کودکان است. با بهبود دسترسی به پزشکان متخصص، خانواده‌ها حتی یک روز را هم برای تشخیص به موقع بیماری کودکان خود از دست نخواهند داد. همچنین، روند پیگیریِ مسیر درمان و رسیدن به بهبودی در فرزندان محک نیز با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

افتتاح این ساختمان پزشکان در خیابان ستارخان، گامی بلند برای توسعه‌ی جغرافیاییِ فعالیت‌های درمانی محک در سطح استان تهران و البرز است.

نشانی: ستارخان، سه راه تهران ویلا، خیابان چهارم (شهید صفویان)، پلاک۵۵

تلفن: ۶۶۵۵۴۰۸۱

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور