مسئول بسیج رسانه استان :تور رسانه ای خبرنگاران لرستان با عنوان ” راهیان پیشرفت” برگزارشد

خرم آباد-اعظم پاپی،خبرنگاریادگارامروز: مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: تور رسانه ای و اردوی سه روزه جمعی ازخبرنگاران استان، پس از بازدیدهای انجام شده ، به پایان رسید.
رضا مریدی اصل اظهار کرد: این اردو با عنوان” راهیان پیشرفت” و به منظور آشنایی بیشتر خبرنگاران با دستاوردهای علمی و صنعتی انقلاب اسلامی انجام شد که با همکاری سازمان بسیج رسانه ،روابط عمومی سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ، تدارک دیده شد.
وی افزود: اصحاب رسانه لرستان در این سفر از نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، در تهران، بازدید و از نزدیک با نمونه پیشرفت‌های حوزه دفاعی کشور آشنا شدند.
مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: این سفر فرصت مناسبی بود تا خبرنگاران در راستای شناساندن توانمندی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، آن را از نزدیک و ملموس مشاهده کنند.
وی افزود: این بازدیدها که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در تور رسانه‌ای لرستان، صورت گرفت ،می‌تواند گام موثری در راستای انتقال اندیشه و تفکر اسلامی همراه با گام‌های بلند در زمینه پیشرفت‌های مهم و باورنکردنی در انقلاب اسلامی، به نسل جدید برای خنثی کردن هجمه تضعیف سازی قدرت نظام به ویژه در حوزه دفاعی باشد.
مریدی اصل یادآور شد: این امر همچنین می تواند گامی مهم و موثر در زمینه جهاد تعبین ، روشنگری و آگاهی بخشی در حوزه توانمندی و کارایی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی بازدید از برج میلاد را یکی دیگر از برنامه‌های این تور رسانه‌ای دانست و افرود:پس از این باردید ها در تهران، اصحاب رسانه و خبرنگاران به قصد زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران، راهی استان قم شدند.
مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بازدید در حضور اصحاب رسانه حاضر در تور رسانه‌ای لرستان به اقتدار و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: فرزندان و جوانان انقلابی باید توانمندی‌ها و قدرت نیروی دفاعی کشور را باور داشته باشند.
سردار علی بلالی اظهار کرد: با توجه به وارونه سازی و تصویرسازی غلط دشمن و رسانه‌های معاند از واقعیت‌ها در حوزه پیشرفت در جمهوری اسلامی، باید در نشر و انتقال واقعیت‌ها به جامعه به طور ملموس تلاش کرد.
وی تلاش دشمن را القای یاس و ناامیدی در جامعه دانست و افزود:ایران اسلامی امروز به واسطه توصیه‌های خردمندانه مقام معظم رهبری و با داشتن جوانانی آگاه و دلیر در اوج بالندگی و اقتدار قرار دارد.
مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، پیشرفت‌های دفاعی کشور را نتیجه خودباوری جوانان این سرزمین دانست و گفت: امروز هیچ قدرتی نمی‌تواند به خود اجازه دست اندازی و تعرض به ایران اسلامی را بدهد.
وی در بیان مقایسه توانمندی‌های دفاعی امروز ایران با دوران دفاع مقدس افزود: نمایشگاه پنج فرمانده نیروی هوافضای سپاه شامل موشکی، پدافندی، پهپادی، عملیات هوایی و فضایی می‌باشد و توان دفاعی امروز ایران با دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.
سردار بلالی یادآورشد:امروز توانمندی‌های جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و تاثیرگذاری آن در دفاع از مرزهای کشور به خوبی قابل لمس و مشاهده است.
مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: قدرت بازدارندگی دفاعی امروز ایران اسلامی به آغاز تلاش‌ها در حوزه پدافند هوایی و موشکی در دوران دفاع مقدس برمی‌گردد که امروز به اوج خود رسیده است.

 

انتهای خبر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور