کنگره شهدای لرستان ۶ آبان آغاز می‌شود

استاندار لرستان:

کنگره شهدای لرستان ۶ آبان آغاز می‌شود

 

 

استاندار لرستان گفت: ششم آبان‌ماه آغاز کنگره شهدا در استان است.

به گزارش یادگار امروز -فرهاد زیویار در جلسه ستاد کنگره شهدای لرستان با بیان اینکه ششم آبان‌ماه آغاز کنگره شهدا در لرستان است، اظهار داشت: کمیته‌های تخصصی گزارش‌ها خود را در جلسه ستاد کنگره اعلام کردند و امورات موردنظر به‌خوبی در حال انجام هستند.

وی ادامه داد: یک سری اصلاحات در برخی موارد می‌بایست انجام شوند که به مسئولین کمیته‌های مربوطه در این جلسه ابلاغ شدند.

استاندار لرستان، برگزاری کنگره شهدا را یک اقدام جهادی قلمداد کرد و اظهار داشت: اقداماتی که مسئولین برگزاری کنگره انجام می‌دهند علاوه بر روال اداری آنها است و این مصداق کار جهادی است.

زیویار، شهدا را الگوهای ایثار، فداکاری و غیرت برشمرد و گفت: از زمانی که بنا شد کنگره شهدا در استان برگزار شود تا کنون لرستان ۱۱ شهید را تقدیم نظام و ملت کرده است.

وی افزود: این تعداد از شهید در استان ظرف یک سال گذشته نشان می‌دهد که کاروان فداکاری، ایثار و شهادت در این خطه همچنان در جریان و حرکت است.

استاندار لرستان، به شهادت «سعید پناهی فر» که مراسم تشییع پیکرش امروز در کوهدشت برگزار شد اشاره کرد و عنوان کرد: خوشبختانه کاروان شهدا برای حرکت روبه‌جلوی کشور از حرکت بازنایستاده و این تلنگری به مسئولان برگزاری کنگره شهداست که باید تبیین را بیش‌تر از گذشته انجام دهند.

زیویار، تصریح کرد: استان لرستان در ایثار و فداکاری جزو رکوردداران در کشور بوده که مایه افتخار همه ما است.

وی شهدا را پیوست دائمی ارزش‌های کشور برشمرد و تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری کنگره شهدا برای ما در هر لباس و جایگاهی که قرار داریم توجه به فداکاری و ایثار شهداست که با تأسی از سرور و سالار شهیدان از ارزش‌های دینی و ملی دفاع کرده و جان خود را فدا کردند.

استاندار لرستان، اجر کسانی را که برای شهدا زحمت می‌کشند از جمله مسئولان برگزاری کنگره شهدا غیرقابل‌توصیف دانست و ابراز کرد: اعضای برگزاری کنگره در استان به نحو شایسته از عهدهٔ آن برخواهند آمد.زیویار، تأکید کرد: فاصله زمانی جلسات هماهنگی برگزاری کنگره تا آغاز آن کوتاه‌تر شوند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور