طی مراسمی؛

۱۰ اتاق عمل جدید در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد افتتاح شد

 

 

به گزارش یادگار امروز  وبه نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، طی مراسمی ۱۰ اتاق عمل جدید در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد افتتاح شد.

در راستای هتلینگ و نوسازی مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم‌آباد، ۱۰ اتاق عمل جدید با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان در این بیمارستان ایجاد شد.با این اقدام جهادی، تعداد اتاق‌های عمل این مرکز جنرال به ۱۷ اتاق عمل رسید که شاهد خدمات بهتری در این مرکز خواهیم بود.

در این آئین افتتاح بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: طی شش ماه گذشته ما شاهد ۳۰ هزار عمل جراحی در مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر بوده‌ایم و این مرکز بالغ بر ۱۵۰ هزار مراجعه‌کننده طی این مدت داشته است.

پیگیری برای پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران لرستانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به پیگیری برای پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران، از برگزاری آزمون جذب نیروهای فعال در زمان شیوع کرونا در ۲۱ مهرماه خبر داد.

بهرام دلفان با اشاره به تبدیل وضعیت دو هزار و ۲۰۰ نفر نیروی ایثارگر شاغل در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: همچنین حدود هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای شرکتی در قالب طرح ساماندهی، تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با اشاره به موضوع جذب نیروهایی که در هنگام شیوع بیماری کرونا فعالیت داشتند نیز، عنوان کرد: در این راستا امسال مجوز جذب ۳۲۵ نفر در استان داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه آزمون جذب این تعداد نیرو در تاریخ ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود، افزود: این نیروها در ۱۰ رشته مختلف جذب خواهند شد.

دلفان با اشاره به جذب ۳۶۵ نیروی بهورز در استان، بیان داشت: علاوه بر جذب این نیروها در بخش دولتی، در بخش خصوصی نیز اشتغال ایجاد کرده‌ایم.

درآمدها کمتر از هزینه‌های دانشگاه است

وی در ادامه به پرداخت کارانه‌های پزشکان و پرستاران از محل درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: پرداخت این کارانه‌ها از محل درآمدهای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها است، تعرفه اینها نیز دولتی است و مبلغ آن بالا نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در این راستا هر چه درآمد داریم به مخارج ما نمی‌رسد، تصریح کرد: نتیجه این امر این بوده که علی‌رغم میل ما، نمی‌توانیم کارانه پزشکان و پرستاران را به‌موقع پرداخت کنیم.

دلفان، ادامه داد: آخرین تاریخ پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران در استان مربوط به آبان‌ماه سال گذشته است.

وی با تأکید بر اینکه باید پول بیشتری دراین‌رابطه از دولت اخذ کنیم که دولت نیز با محدودیت‌هایی مواجه است، تصریح کرد: با همه این اوصاف پولی وجود ندارد که ما آن را نگه داشته باشیم و آن را به همکاران پرداخت نکنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تأکید بر اینکه ما پیشنهادها خود را دراین‌رابطه حتی در سطح کمیسیون بهداشت در مجلس مطرح کرده‌ایم، گفت: همچنین با رئیس‌جمهوری نیز مکاتباتی داشته‌ایم.

دلفان، افزود: همه دانشگاه‌های علوم پزشکی با این چالش مواجه هستند، گفت: تلاش ما رفع این چالش است چرا که یکی از دغدغه‌های ما همین امر است و علاقه داریم که کارانه پزشکان و پرستاران به‌موقع پرداخت کنیم، فعلاً شرمنده هستیم، اما این کار به طور حتم انجام می‌گیرد.

برگزاری سیصد وسی و چهارمین نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش خبرنگار وبدا لرستاندکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح ارزش‌های دفاع مقدس و بسط و گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری از برگزاری برنامه ها و آئین های هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ابراز رضایت کرد و بیان داشت: باید فضای معنوی  دانشگاه را همواره با یاد و نام  شهدا و شهدای سلامت  عطر آگین کرد .

رئیس دانشگاه افزود: هدف ما در دانشگاه علوم پزشکی استان باید جلب رضایتمندی مردم و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

در ادامه حجت الاسلام محسن قلندری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت :خوشحالیم که در مجموعه دانشگاه خدمتگزار مردم و نظام اسلامی هستیم و امروز همدلی و همگرایی در دانشگاه نشان از محوریت مدیریت منسجم و کاراست که اعتقاد داریم باید در کارها و فعالیت‌ها موازین قانونی را مانند گذشته محور خدمتگزاری خود قرار دهیم .

برگزاری همایش تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی

برگزاری همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانشگاه در مجتمع دانشگاهی پردیس کمالوند،صبح امروز در جوار مزار مطهر شهدای گمنام برگزارشد .

دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ی فداکاری‌ها و جانفشانی ها رزمندگان اسلام و با تاکید بر بسط و گسترش فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: باید فرهنگ دفاع مقدس در محیط های دانشگاهی گسترش یابد تا نسل جوان دانشجو بداند دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی محصول مقاومت ، ایثار و فداکاری هاست .

رئیس دانشگاه در ادامه خاطر نشان کرد: طی ۴۴ سال اخیر، انقلاب اسلامی منشا خدمات ارزشمند و ماندگاری بوده که به واسطه ی این  دستاوردهای عظیم همواره باید سپاسگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .

دکتر دلفان افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا مدافعان سلامت همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برای سلامت مردم دست به فداکاری و ایثار زدند و در این راه با شهادت خود جاودانه شدند .

رئیس دانشگاه تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به هیچ وجه با گذشته قابل مقایسه نیست و باید نسل جدید را با دستاوردهای بزرگ انقلاب آشنا کنیم و جوانان ما مانند ۴۴ سال گذشته باید در عرصه های جهانی با همکاری و همدلی در جنبه های گوناگون حضور موفقیت آمیز خود را تثبیت کنند که این همه مرهون جهاد و جانفشانی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است .

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور