دادستان مرکز لرستان:

ترک فعل مدیران به هیچ‌ وجه قابل‌اغماض نیست

دادستان مرکز لرستان تأکید کرد: ترک فعل مدیران در استان به هیچ‌ وجه قابل‌اغماض نیست.

داریوش شاهون وند در جلسه بررسی اجرای احکام قطعی اجرا نشده از سال ۱۳۸۵ تاکنون و رفع موانع موجود، اظهار داشت: در انجام وظایف باید عزم جدی وجود داشته باشد و کوتاهی‌ها و توجیهات غیرمنطقی، قابل‌قبول نیست ومشکل اصلی در عدم اجرای احکام قطعی، مرور زمان است؛ زیرا خسارت‌های زیادی را وارد کرده است.

دادستان مرکز لرستان، عنوان کرد: مدیرانی که کار انجام نداده‌اند و ترک فعل داشته‌اند؛ بایستی تمام خسارات از لحاظ تضییع بیت‌المال، هزینه و… را پرداخت کنند و این موضوع به هیچ‌گونه قابل‌اغماض نیست.

شاهون وند، عنوان کرد: وقتی شغلی را پذیرفته‌اید باید مشکلات و سختی‌های آن را نیز پذیرا باشید. نه اینکه به دنبال مستمسک و توجیهی برای عدم انجام فعالیت و اجرای کار باشید وارگان قضائی با تمامی ارگان‌ها همکاری می‌کند؛ اما ترک فعل محرز با هیچ توجیهی قابل‌اغماض نیست.

دادستان مرکز لرستان، عنوان کرد: مدیری که ترک فعل کند باید به مراجع قضائی معرفی شود و برخوردهای لازم صورت گیرد، علاوه بر این، با هر کدام از ضابطین که با توجیهات غیرقانونی شأن مانع از اجرای کار شوند، برخورد می‌شود.

شاهون وند، افزود: اعلام‌جرم علیه مدیران استعلام شود تا رسیدگی صورت گیرد تا برخوردهای لازم صورت گیرد و به وظایف خودمان عمل می‌کنیم.

دادستان مرکز لرستان، اظهار کرد: هر مدیری باید به نماینده حقوقی ارگان خود بیشترین بها را بدهد و از آنها مطالبه‌گر باشد تا در پیشبرد و رفع مشکلات حقوقی، اقدامات لازم را انجام دهند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور