به مناسبت هفته دولت انجام شد:

افتتاح و بهره برداری از پروژه آسفالت راه روستایی آمیران کوشکی معمولان

 

با حضور استاندار لرستان آیین افتتاح و بهره برداری از پل شهدای معمولان (ابراهیم آباد) با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال و آسفالت محور روستایی آمیران کوشکی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برگزار شد.

به مناسبت هفته دولت طی مراسمی ، با حضور  زیویار استاندار لرستان،کاظمی نماینده مردم پلدختر، معاونین  سیاسی و اقتصادی استانداری لرستان، شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، خادم فرماندار شهرستان پلدختر  و دیگر مسئولین شهرستانی ، آیین افتتاح و بهره برداری از پل شهدای معمولان (ابراهیم آباد) و آسفالت محور روستایی آمیران کوشکی برگزار شد.

احداث پل شهدای معمولان (ابراهیم آباد) با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال توسط اداره راه و شهرسازی لرستان و آسفالت محور روستایی آمیران کوشکی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان انجام شده است.

مهندس مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در این مراسم اظهار کرد: در این پروژه در ادامه مسیر پل، احداث محور روستایی آمیران کوشکی به طول ۸۰۰ متر توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان با هزینه نهایی ۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات خاکبرداری با حجم ۳۰ هزار متر مکعب به صورت امانی  با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ، زیرسازی و آسفالت به طول ۸۰۰ متر  با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام گرفته است.

افتتاح و بهره برداری از پل برگلان سوخته شهرستان پلدختر

با حضور استاندار لرستان آیین افتتاح و بهره برداری از پل برگلان سوخته شهرستان پلدختر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال  برگزار شد.

به مناسبت هفته دولت طی مراسمی با حضور  زیویار استاندار لرستان،کاظمی نماینده مردم پلدختر، معاونین سیاسی و اقتصادی استانداری لرستان، شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان و دیگر مسئولین شهرستان، آیین افتتاح و بهره برداری از پل برگلان سوخته برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در این مراسم اظهارکرد: پل برگلان سوخته در منطقه زورانتل از توابع شهرستان پلدختر قرار دارد که در اثر سیل سال ۱۳۹۸ بطور کامل تخریب شد، این پل مسیر تردد چندین روستا و عشایر منطقه می باشد ، که با تلاش های همکاران در اداره کل راهداری و پیمانکار مربوط این پروژه در هفته دولت به بهره برداری رسید.

« مرتضی شیروانی» ادامه داد: این پل به طول ۶۰ متر ، از دو دهانه ،  ۳ پایه بتن مسلح و عرشه تیر ورق  فلزی  و دال بتنی احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این پل ۵۰۰ میلیارد ریال می باشد

چاپ در شماره ی۱۳۴۷روزنامه ی یادگار امروز مورخ۱۴۰۲/۰۶/۱۲

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور