مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان :
مشتریان مخابرات منطقه لرستان مشکلات اینترنت تلفن ثابت خود را از طریق سامانه ۲۰۲۰ اعلام کنند .
مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان گفت: مشتریان محترم اینترنت مخابرات می توانند مشکلات اینترنت خانگی تلفن ثابت خود را از طریق سامانه ۲۰۲۰ اعلام کنند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان ، امیر علی پناهیان افزود: این سامانه در تمام ساعت های شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان تلفن ثابت است.
علی پناهیان افزود : این سامانه به شکل شبانه روز آماده ثبت نام ، پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مشترکان اینترنت تلفن ثابت در زمینه مختلف است.
وی گفت : شرکت مخابرات ایران ایجاد راه های ارتباطی و تعاملی با کاربران را در جهت بهبود عملکرد و احترام به حقوق مشتری وظیفه خود می داند ومتقاضیان و مشترکان اینترنت مخابرات می توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با شماره گیری ۲۰۲۰ نسبت به گزارش خرابی، اختلال یا خرید اینترنت_پرسرعت اقدام کنند.
وی در پایان اضافه کرد :سامانه_پاسخگویی۲۰۲۰ بهصورت روزانه حجم انبوهی از تماسها را پشتیبانی میکند.تمام کارکنان و مدیران در مجموعه گسترده مخابرات ایران با تلاش و اجرای راهکارهایی ازجمله تجمیع سامانهها از ۳۱ مرکز به ۷ مرکز پاسخگویی به همراه آموزش و نظارت مؤثرتر بر پرسنل، به دنبال پاسخگویی با کمترین نقص و در سریعترین زمان ممکن هستند.
دیدگاه ها