روی موج پایگاه خبری پلیس انتظامی لرستان

کشف ۱۲۸۰ عدد سکه تقلبی درالیگودرز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار و کشف ۱۲۸۰ عدد سکه تقلبی در شهرستان”الیگودرز” خبر داد.

سردار”یحیی الهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی مراجعه ۲ شهروند به ماموران پلیس آگاهی “الیگودرز” و اعلام اینکه ۲ نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبلغ ۵ میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی کلاهبردار را در شهرستان”الیگودرز” شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهم به ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف و ۱۲۸۰ عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

سردار الهی در پایان ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد خاطرنشان کرد: شهروندان فریب افراد فرصت طلب و سودجو را نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کشف البسه قاچاق در خرم آباد

پایگاه اطلاع رسانی پلیس از کشف محموله البسه قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان “خرم آباد” خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ماموران انتظامی خرم آباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه خودوری سبک مشکوک و طی عملیاتی آنها را متوقف کردند.

در بازرسی از این خودروها مقادیری انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.ارزش کالاهای مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این زمینه ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان به عنف در ازنا

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق به عنف در شهرستان ازنا خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندان مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف در شهرستان ازنا و سرقت مقادیری طلا، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ماموران موفق به شناسایی محل اختفای اعضای این باند شده که با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات ضربتی هر ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه از سارقان یک قبضه سلاح جنگی ، ۲ تیغه سلاح سرد و چند نقاب مورد استفاده در سرقت و یکدستگاه خودرو بکار رفته در سرقت کشف شده است افزود: به ۲ فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردارالهی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس ضمن هشدار به سارقان و افراد مالخرگفت: مجرمان و هنجارشکنان بدانند که پلیس با اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه عرض اندام به آنان نخواهد داد تصریح کرد: افرادی که به هر نحو بخواهند هنجارشکنی کنند پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت با آنان برخورد خواهند کرد.

۸کامیون حامل ۱۰ هزار قطعه مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در بروجرد

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۸ دستگاه کامیون حامل ۱۰ هزار مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” اظهار داشت: در پی اطلاع خبری مبنی بر اینکه یک واحد مرغداری در شهرستان بروجرد در حال بارگیری مرغ زنده و قصد انتقال آنان را به صورت غیر مجاز به خارج از استان را دارد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور ماموران مشاهده شد تعداد ۸ دستگاه کامیون حامل ۱۰ هزار قطعه مرغ زنده آماده حرکت به سمت استان های همجوار است که نسبت به توقیف آن ها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه مرغ های زنده با هماهنگی دستگاه های متولی به کشتارگاه بروجرد انتقال داده شدند خاطرنشان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به دستگاه ذیصلاح معرفی شد.

سردار الهی، ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو قانون شکنی می کنند تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه فعالیت های غیرقانونی را به افراد قانون شکن و قانون گریز نخواهد داد.

کشف ۳۴۴ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف ۳۴۴ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان خبر داد.

 

سردار”یحیی الهی” درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سوداگر مرگ که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را از استان های جنوبی به مرکز را داشته شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری پلیس اصفهان طی یک عملیات منسجم و ضربتی خودرو حامل مواد مخدر و یکدستگاه خودرو اسکورت را توقیف که در مجموع مقدار ۳۴۴ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از این قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سردار الهی با بیان اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت های مجرمانه را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف کامیون حامل ۲۷ تن نهاده دامی قاچاق در کوهدشت

پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان از توقیف یکدستگاه کامیون حامل ۲۷ تن و ۳۳۰ کیلوگرم نهاده دامی قاچاق در شهرستان کوهدشت خبر داد.

در راستای مبارزه قاطع پلیس با مخلان اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی کوهدشت حین گشت زنی به یکدستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

پس از توقیف و بررسی لازم ، مشخص شد، خودرو کامیون حامل ۲۷ هزار ۳۳۰ کیلو گرم نهاده دامی قاچاق (ذرت علوفه ای) می باشد که بلافاصله خودرو توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد که در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور