تامین آرامش پرسنل و نیروی انسانی و حفاظت از اموال شرکت توزیع برق از مهمترین ماموریت های دفتر حراست می باشد

 

خرم آباد-اعظم پاپی،خبرنگاریادگارامروز-زاهدی   مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان لرستان اظهار داشت: حراست باید نسبت به آسیب های اجتماعی و خطراتی که نیروی انسانی را تهدید می کند اشراف و شناخت کافی داشته باشد و نسبت به پیشگیری از خطرات و آسیب های اجتماعی اهتمام ورزد چون معتقد هستیم که پیشگیری مقدم بر درمان است و در نهایت همیشه پیشگیری هزینه های کمتری برای شرکت دارد. وی در پایان گفت: با توجه به اینکه شرکت توزیع یک شرکت خدماتی است که بیشترین ارتباط را با آحاد مختلف مردم دارد باید تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار تمامی پرسنل قرار گیرد تا در نهایت موجبات رضایتمندی حداکثری را به دنبال داشته باشد.

مجتبی زاهدی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان گفت: حراست در معنای لغوی به معنای حراست و پاسداری است و از لحاظ عرفی نیز حراست به بخشی گفته می‌شود که در مرکز یک سازمان و تشکیلات قرار دارد و به نوعی سنگین ترین وظایف آن سازمان یعنی حفظ و مراقبت از سلامت اجزای مختلف آن سازمان را بر عهده دارد.

زاهدی افزود: از آنجایی که هر اداره و سازمانی برای رسیدن به اهداف خود نیاز به سلامت درونی و بیرونی دارد و از طرف دیگر همواره سلامت شرکت توزیع در معرض تهدیدهای قرار دارد که نیاز به سیستمی دارد که از نفوذ این تهدیدها و آفت ها به شرکت جلوگیری نماید و هم بتواند با شناخت این آفت ها و تهدیدها سلامت شرکت را تضمین نماید.

وی افزود: سازمانی می تواند موفق، پیشرو و  پویا باشد که کارکنانی باانگیزه و راضی داشته باشد زیرا از کارمند یا کارگر ناراضی خلاقیت یا ابتکاری به وجود نمی‌آید، بنابراین می بایست به منشاء نارضایتی‌های کارکنان توجه نموده و نسبت به رفع آنها در جهت پیشبرد اهداف مختلف شرکت اقدام نمود، بدیهی است حراست می تواند از این طریق خدمات قابل توجهی به مدیریت و کارکنان مجموعه داشته باشد.

زاهدی اظهار داشت:  حراست باید نسبت به آسیب های اجتماعی و خطراتی که نیروی انسانی را تهدید می کند اشراف و شناخت کافی داشته باشد و نسبت به پیشگیری از خطرات و آسیب های اجتماعی اهتمام ورزد چون معتقد هستیم که پیشگیری مقدم بر درمان است و در نهایت همیشه پیشگیری هزینه های کمتری برای شرکت دارد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه شرکت توزیع یک شرکت خدماتی است که بیشترین ارتباط را با آحاد  مختلف مردم دارد باید تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار تمامی پرسنل قرار گیرد تا در نهایت موجبات رضایتمندی  حداکثری را به دنبال داشته باشد.

چاپ در شماره ۱۲۹۲ روزنامه ی یادگار امروز مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۶

 

 

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور