هیچ کالای بلا تکلیفی در انبارهای گازکرمانشاه موجود نمی باشد

 

 

کرمانشاه –فریده محمدی،خبرنگاریادگارامروز-فرمان رضایی رئیس امور تدارکات و عملیات کالای گاز استان در رابطه با عملکرد و و ظایف این واحد، بیان داشت: واحد کالا تأمین کلیه اقلام گازرسانی و بهره برداری در سطح استان را بر عهده دارد.

وی افزود: تهیه کالا یا از طریق خرید توسط واحد انبار و یا توسط ایندنت و بر اساس نیاز واحدهای مختلف انجام می شود و روش دیگر تبادل کالایی با استان ها است، یعنی کالاهای مازاد هر استان با کالای مورد نیاز، مبادله می گردد.

رضایی بیان داشت: یکی از نقاط قوت و برتری های ما این است که تا کنون هیچ پیمانکاری کالایی تقاضا نکرده که در انبارهای خود نداشته باشیم و دیگر این که هیچ کالای بلا تکلیفی در انبارهای ما موجود نیست.

وی تعداد کارکنان واحد امور کالای گاز استان را ۱۷ نفر اعلام و گفت: ما سه نوع انبار شامل انبار تعمیرات(قطعات تعمیراتی)، انبار عمومی و انبار قطعات پروژه ها داریم که در آنها اقلام مهم گازرسانی شامل انواع ایستگاه ها، شیرآلات و لوله ها و اتصالات پلی اتیلن و فلزی، نگهداری می شود.

رضایی در ادامه گفت: خریدهای واحد کالا سه نوع است که شامل خرید های جزئی (فاکتوری)، متوسط(استعلامی) و کلان (مناقصه ای) می باشد.

رئیس امور تدارکات و عملیات کالای شرکت گاز استان گفت: در سال دو مرتبه انبارگردانی داخلی توسط بازرس انبار و یک بار نیز انبارگردانی پایان سال توسط حسابرس اداره کل بازرسی استان انجام می شود.

رضایی موجودی کل اقلام انبارهای واحد کالا را ۳هزار قلم اعلام کرد و گفت: لوله و اتصالات پلی اتیلن و فلزی، انواع ایستگاه ها و انواع فیلترها، ماده بودار کننده گاز جزو اقلام بسیار پرمصرف شرکت گاز محسوب می شوند.

وی در خصوص اقلام اسقاطی شرکت گاز استان گفت: این اقلام در واحدهای مختلف طی فرآیند خاصی جمع آوری و به انبار ارسال و هر دو سال یک بار طی فرآیند مزایده به فروش می رسند. رئیس امور تدارکات و عملیات کالای شرکت گاز استان بیان داشت : ورود و خروج کلیه کالاهای انبار با اسناد MIV و MRV و نظارت حراست درب انبار، صورت می پذیرد.

وی گفت: در ابتدای هر سال با بررسی و هماهنگی لازم با تمام واحدها، نیازهای کالایی آنان را احصاء و تأمین و اسناد مربوطه به امورمالی، خدمات طرح ها و واحد متقاضی ارسال می گردد.

رضایی در پایان ضمن بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، تعداد کل کالاهای خروجی دو هزار و ۴۷۴ فقره و کالاهای برگشتی آن ۴۷۲ فقره بوده، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۳۷۲ فقره کالا به مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد تومان توسط این واحد خریداری شده است

چاپ در شماره ۱۲۹۱ روزنامه ی یادگار امروز مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۵

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور