ثبت ۴ هزار فرصت شغلی جدید در سامانه ملی رصد

کرمانشاه –فریده محمدی،خبرنگاریادگارامروز-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در هفتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، گفت: با جذب ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جزء ۲ بند “ب” تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تعداد ۴ هزار و ۶۴۲ فرصت شغلی در استان کرمانشاه ایجاد شد.

مختار احمدی در هفتمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری و به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی تشکیل شد، اظهار نمود: مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل تسهیلات جزء ۲ بند “ب” تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان کرمانشاه ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۴ هزار و ۶۰۹ طرح موفق به دریافت این تسهیلات شده اند، افزود: با جذب مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات زمینه ایجاد ۴ هزار و ۶۴۲ فرصت شغلی در استان فراهم شده است.

مختار احمدی در ادامه اظهار کرد: تاکنون ۱۰ هزار و ۴۱۱ طرح با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان با پیش بینی ۱۰ هزار و ۹۱۵ فرصت شغلی به بانک های عامل معرفی شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاهدر ادامه، گزارشی از وضعیت اشتغال های ایجادی در سامانه ملی رصد در استان را ارائه داد و گفت: از ۳۴ هزار فرصت شغلی پیش بینی شده تاکنون ۴ هزار و ۱۸۴ فرصت شغلی در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

وحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست با تاکید بر تلاش مضاعف مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران بانک های عامل برای جذب حداکثری تسهیلات قرض الحسنه تبصره ۱۶ با توجه به اظهار نمود: مدیران بانک های عامل از ستاد خود پیگیر تخصیص منابع این تسهیلات باشند.

چاپ در شماره ی ۱۲۸۷ روزنامه یادگارامروز مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور