سخنگوی دولت:

دوگانه مردم و حاکمیت از اساس مشکل دارد

 

 

سخنگوی دولت گفت: دوگانه‌ای که عده‌ای از مردم و حاکمیت در کشورمان می‌سازند از اساس مشکل دارد زیرا حاکمان نیز بخشی از مردم هستند که مدتی عهده‌دار مسئولیتی شده‌اند.

علی بهادری جهرمی با حضور در رویداد توانمندسازی دستیاران استانداران دولت سیزدهم در امر مردمی‌سازی اظهار کرد: برای پیشبرد حکومت اسلامی تنها دو عنصر لازم است و آن نصر خدا و حمایت مومنان است. کسی که فکر کند حکومت اسلامی بیگانه یا جدای از مردم است، درست حکومت اسلامی را فهم نکرده است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: ما که اکنون با اعتماد مردم در این دوره مسئولیت را بر عهده داریم، نقش و جایگاه مردم در جمهوری اسلامی را در تمام کارهای‌مان مدنظر قرار دهیم و از حضور بین مردم فاصله نگیریم.

وی با تأکید بر جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران که در اصل ۲ قانون اساسی تشریح شده، علاوه بر پنج اصل توحید، نبوت، معاد، عدل و امامت، اصل «کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا» نیز به عنوان یک اصل ششم مطرح شده است. همان‌طور که گفته شد، قانون اساسی ما آزادی توأم با مسئولیت مردم را به عنوان یکی از پایه‌های خود پذیرفته است.

سخنگوی دولت با تأکید بر رویکرد مردمی دولت سیزدهم تأکید کرد: دوگانه‌ای که عده‌ای از مردم و حاکمیت در کشورمان می‌سازند از اساس مشکل دارد زیرا حاکمان نیز بخشی از مردم هستند که مدتی عهده‌دار مسئولیتی شده‌اند. دستیاران مردمی‌سازی دولت وظیفه دارند این مفاهیم را در بین مردم و حاکمان تشریح و ترویج کنند.

چاپ در شماره ی۱۷۸۲روزنامه ی یادگار امروز مورخ۱۴۰۲/۰۳/۲۵

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور