تقدیر فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

کرمانشاه –فریده محمدی؛خبرنگاریادگارامروز-فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از حضور فعال، مشارکت و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در برگزاری یادمان شهدای عملیات بازی دراز قدردانی و تشکر کرد‌.

در این نشست که به میزبانی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه استان، سرهنگ برزو شریفی فرمانده سازمان بسیج کارکنان و جمعی از مسئولین سپاه کرمانشاه و همچنین مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد و روسای ستادی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بر نقش تاثیرگذار این شرکت در برگزاری هر چه باشکوه تر یادمان بازی دراز تاکید کرد.

در ادامه، رئیس سازمان بسیج کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) نیز ضمن تقدیر از مدیران و بسیجیان نفت و گاز غرب گفت: بسیجیان این شرکت همواره در فعالیت های بسیج ادارات پیش قدم بوده و امید است این همکاری ها تداوم داشته باشد.

در این نشست همچنین از پایگاه‌های بسیج ادارات زیر مجموعه بسیج حوزه ۵ کارمندی امام محمد باقر(ع) کرمانشاه و ۳۰ تن از همکاران بسیجی نفت و گاز غرب تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است، عملیات بازی دراز نماد مقاومت، حماسه آفرینی ها و سلحشوری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع از مرزهای کشور می باشد که در نیمه نخست اردیبهشت سال ۱۳۶۰ منجر به آزادسازی ارتفاعات بازی دراز در استان کرمانشاه از چنگال نیروهای متخاصم بعثی شد.

چاپ در شماره ۱۲۸۱ روزنامه یادگار امروز مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور