تولیت آستان قدس: انقلاب اسلامی کرامت را به مردم بازگرداند

 

مشهد-میرشکار،خبرنگاریادگارامروز-تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) شخصیت و هویت و کرامت مردم را که در نظام طاغوت از بین رفته بود، به آنها برگرداند.

حجت الاسلام احمد مروی در آیین آغاز اجرای ۱۴ طرح ملی و استانی بنیاد کرامت رضوی افزود: باید هر چه در توان داریم در جهت کرامت بیشتر مردم تلاش کنیم و خدمات آستان قدس، تجلی و جلوه گری از کرامت انسانی است.

وی با بیان اینکه جامعه فاقد عدالت عوارض زیادی دارد، بیان کرد: این همه آیه، روایت و تاکید بر ادای حق فقرا و نیازمندان به جهت تاکید بر کرامت انسانی است.

تولیت آستان قدس اظهار داشت: ائمه(ع) خودشان به سراغ نیازمندان می‌رفتند تا فرهنگ احیای کرامت انسانی را ترویج کنند.

وی اظهار کرد: آنچه امروز از دست ما بر می‌آید، اینکه رسیدگی به انسانهای نیازمند را به بهترین وجه انجام دهیم.

حجت الاسلام مروی گفت: کشورهای استعمارگر که بر کشورهای دیگر مسلط شدند کرامت انسانها را لگدمال کردند. تاریخ سرشار از جنایت آنها است و میلیونها نفر را در راه استعمارگری خود قتل عام کردند. در جامعه با کرامت سلطه گران نمی‌توانند قدرت و نفوذ پیدا کنند.

با حضور تولیت آستان قدس ۱۴ طرح ملی و استانی بنیاد کرامت به ارزش هزار میلیارد ریال آغاز شد. آزادسازی زندانیان جرائم مالی و نیازمند، اطعام نیازمندان، توزیع جهیزیه، بهره برداری از ۳۰۰ چاهک آب کشاورزی در سیستان و بلوچستان از جمله این طرحها است.

 

چاپ در شماره ی ۱۲۷۰روزنامه ی” یادگار امروز” مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور