طیب‌نیا: فولاد مبارکه یک دانشگاه علمی و عملی است

 

اصفهان- مریم مومنی،خبرنگاریادگارامروز-اجلاس ملی مدیران ارشد معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی با حضور قائم‌مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی و مدیران ارشد فنی صداوسیمای استان‌های کشور، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه، روز سه‌شنبه دوم خردادماه سال جاری، در محل همایش‌های شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

در جریان برگزاری این همایش، قائم‌مقام معاون توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: در بازدید از فولاد مبارکه با دستاوردهای ارزشمندی که در صنعت فولاد کشور به ثمر رسیده است، آشنا شدیم و جدا از تولید انواع محصولات، دو موضوع خیلی مهم توجه ما را جلب کرد: اول، شیوه برخورد فولاد مبارکه با مسائل پیشِ روی سازمان که باید از آن الگوبرداری کرد؛ دوم، استفاده بهینه از فرصت‌ها در فولاد مبارکه که هرگونه تهدید را به فرصت تبدیل کرده است. بدون شک حملات سایبری و محدودیت‌های آب و انرژی می‌توانسته برای سازمان چالش‌هایی ایجاد کند، اما مدیریت فولاد مبارکه با اتخاذ شیوه‌های درست در حل مسائل، تمامی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

در ادامه این اجلاس، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای فولاد مبارکه در عرصه‌های مختلف و قدردانی از تلاش‌های تمامی تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی به‌ویژه رسانه ملی اظهار داشت: به‌جرئت می‌توان گفت در حوزه تولید، اشتغال‌زایی، نوآوری و فناوری، بومی‌سازی، اشتغال‌زایی، توجه به محیط‌زیست، توسعه ورزش و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، اجرای طرح‌های توسعه و سرمایه‌گذاری و تولید انرژی پاک، شرکتی مانند فولاد مبارکه در کشور سراغ نداریم.

وی فولاد مبارکه را دانشگاه علمی و عملی دانست و تصریح کرد: تمامی افتخارات کسب‌شده در این شرکت به مدد نیروی انسانی توانمند و باارزش حاصل شده است و امروز شاهدیم که دشمن با تمام قوا در تلاش است به سازمان‌هایی مانند فولاد مبارکه که مولد و منشأ امید و نشاط در جامعه‌اند، ضربه بزند.

تلاش دشمن بر این است که مردم، جوانان و نخبگان ما از ماندن در کشور و کارکردن برای این آب‌وخاک ناامید شوند

طیب‌نیا با اشاره به اینکه فولاد مبارکه و صداوسیما برای امیدآفرینی در جامعه رسالت مشترکی دارند، گفت: تلاش دشمن بر این است که مردم، جوان و نخبگان ما از ماندن در کشور و کارکردن برای این آب‌وخاک ناامید شوند، اما یکی از دستاوردهای کشور که می‌تواند در اقتصاد و صنعت کشور مؤثر باشد و برای جامعه شور و نشاط ایجاد کند، فولاد مبارکه است؛ بنابراین رسالت فولاد مبارکه و رسانه ملی این است که این دستاوردها را برای جامعه به‌خوبی تبیین کنند.

وی افزود: فولاد مبارکه به‌واقع برای مردم و نظام افتخارآمیز است. این مجموعه با در اختیار داشتن زنجیره کامل تولید، ارزش‌افزوده قابل‌توجهی برای کشور به همراه داشته و دارد؛ ازاین‌رو باید ضمن حفظ این دستاوردها، آن‌ها را به‌خوبی اطلاع‌رسانی کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: در پی حمله سایبری به این شرکت و برخی مباحثی که در پی تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه مطرح شد، بسیاری از افراد آگاهانه و ناآگاهانه با دشمنان هم‌مسیر شدند و متأسفانه در زمین دشمن بازی کردند.

رسانه ملی می‌تواند با اطلاع‌رسانی دستاوردهای کشور ازجمله فولاد مبارکه در مسیر نشاط‌آفرینی و آگاهی جامعه بیش‌ازپیش نقش‌آفرینی کند

چاپ در شماره ی ۱۲۶۸روزنامه ی” یادگار امروز” مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور