فولاد مبارکه به عنوان شرکت برتر بورسی در بخش تالار محصولات صنعتی ایران معرفی شد

اصفهان-مریم مومنی،خبرنگاریادگارامروز-فولاد مبارکه در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران که با عنوان “همراهان شفافیت” و با حضور وزیر امور اقتصادی و سرپرست وزارت صمت برگزار شد، به‌عنوان شرکت برتر بورسی در بخش تالار محصولات صنعتی ایران معرفی و از این شرکت تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار فولاد، دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران روز دوشنبه اول خردادماه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، سرپرست وزارت صمت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمع کثیری از مقامات و تولیدکنندگان دولتی و خصوصی کشور برگزار شد.

در این همایش از ۴۰ شرکت تولیدی، هلدینگ، انجمن و بانک به دلیل رشد فروش و خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای، توسعه بازار مالی و ارائه خدمات متنوع به مشتریان و به‌عنوان «همراهان شفافیت» در اقتصاد ایران با ارائه لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد. برترین‌ها در این همایش در ۱۲ بخش تخصصی مرتبط با بازارهای فیزیکی و مالی بورس کالای ایران معرفی شدند که مبسوط آن به شرح زیر است:

در بخش تالار محصول‌های صنعتی، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، جهان فولاد سیرجان، فولاد کاوه جنوب کیش و آهن و فولاد ارفع، ۸ شرکتی بودند که به‌عنوان برترین‌ها در این عرصه شناخته شدند.

در بخش محصول‌های معدنی، شرکت‌های سنگ‌آهن گهر زمین، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل‌گهر و ایمیدرو در لیست برترین‌های این حوزه جای گرفتند.

 

چاپ در شماره ی ۱۲۶۵روزنامه ی یادگار امروز مورخ۱۴۰۲/۰۳/۰۳

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور