عضویت ۱۸۰ هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر آذربایجان غربی

ارومیه-مینا اصلانی،خبرنگاریادگارامروز-سیروس محمودیان در همایش تجلیل از دهیاران و شوراهای اسلامی روستا در شهرستان میاندوآب، اظهار داشت: این صندوق آینده کشاورزان، روستاییان و عشایر را تضمین می کند.

در همایش تجلیل از دهیاران و شوراهای اسلامی روستا که با حضور مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، نماینده مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، فرماندار میاندوآب، دهیاران، بخشداران و کارگزاران صندوق در میاندوآب برگزار شد، مدیر صندوق استان گفت: شوراها معتمدین مردم هستند که می توانند کمک حال ما در صندوق باشند.

سیروس محمودیان با تأکید بر ظرفیت های قابل توجه در شهرستان میاندوآب، اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر یکی از دستاوردهای انقلاب در عرصه خدمت رسانی به اقشاری است که هیچ رابطه استخدامی با دولت ندارند ولی برای تامین فرهنگی و امنیت اجتماعی نقش بی بدیل دارند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر با اشاره به مزیت های صندوق، اظهار داشت: در آذربایجان غربی ۱۸۰هزار نفر عضو صندوق داریم که در این میان سهم میاندوآب نسبت به سایر شهرهای استان کم است بنابراین برای رفع مشکل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در این شهر، نیازمند معرفی هر چه بیشتر خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در بین جامعه هدف هستیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان گفت: آقای عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، حمایت قابل توجهی از صندوق داشته اند که در سایه همین عنایت ها، سطوح درآمدی مستمری بگیران از ۸ سطح به ۱۰ سطح درآمدی ارتقاء یافته است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور