توسط نوسازی مدارس استان قم صورت گرفت:

ساخت ۲۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سال ۱۴۰۱

ساخت ۲۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سال ۱۴۰۱ در قم و در قالب ۱۳۴ کلاس درس، با زیربنای بیش از ۲۴ هزار مترمربع و با اعتبار استانی ۶۶۰ میلیارد ریال و اعتبار ملی ۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال و مبالغ اهدایی خیرین مدرسه ساز، توسط اداره کل نوسازی مدارس استان به سرانجام رسید.

استانداردسازی تأسیسات ۳۶ مدرسه با ۳۵۰ کلاس و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت.
تأمین تجهیزات هنرستانی، کلاسی و اداری، با هزینه اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان، رشد سه و نیم برابری را نسبت به سال ۱۴۰۰ تجربه کرد.
تعمیر آسفالت ۷۶ مدرسه استان قم به مساحت ۱۱۵ هزار مترمربع و ایزوگام پشت بام ۵۰ مدرسه به مساحت ۲۸ هزار مترمربع با اعتباری ۱۴ میلیارد تومانی و تعمیرات اساسی مدارس با اعتبار سه میلیارد تومان اجرا شد.

‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‎‌‌‌‌
‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور