شهربازی کیو خرم آباد بازگشایی شد

پس از گذشت بیش از ۳ روز از تعطیلی شهربازی کیو شهر خرم‌آباد با دستور مدیرکل استاندارد لرستان به علت نواقص برخی از تجهیزات و عدم وجود مانیتورینگ، امروز مجددا این شهربازی آغاز به کار کرد.

مدیرکل استاندارد لرستان در این خصوص گفت: در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ شهربازی خرم‌آباد به‌علت نداشتن دوربین مداربسته و عدم وجود اتاق مانیتورینگ و همچنین ایرادات شرکت بازرسی طرف قرارداد این اداره کل که به صورت مکتوب در خصوص برخی از تجهیزات شهربازی اعلام شده بود، به‌صورت موقت دستور ۱۰ روز تعطیلی و پلمب تجهیزات دارای نقص صادر شد.
وحید والی‌زاده مرادی افزود: پس از نصب دوربین و راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ و رفع عدم انطباق تجهیزات بازی با تایید کارشناسان اداره کل استاندارد لرستان امروز با حضور دادستان، صدا و سیمای مرکز استان، معاونین و کارشناسان استاندارد و اصحاب رسانه بازگشایی گردید.
وی با اشاره به این‌که مراحل اخذ مجوز از اداره استاندارد برای این مجموعه در سه دوره انجام شده است، اظهار داشت: ابتدا در زمان ساخت، نصب و بهره‌برداری مجوزهایی صادر گردیده، سپس در مرحله اتمام مجوزهایی صادر و بازرسی‌ها به‌صورت دوره‌ای در زمان بهره‌برداری و اجرا همواره ادامه دارد.
والی‌زاده مرادی تصریح کرد: بازرسان اداره کل استاندارد لرستان به صورت دوره‌ای و مستمر در زمان‌های مختلف نسبت به بررسی و نظارت بر تجهیزات بازی اقدام می‌کنند و به زودی تمامی تجهیزات تفریحی در کل استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور