تشکیل ۱۰ کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفر لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تشکیل ۱۰ کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر این استان خبر داد.

عطا حسن‌پور در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان لرستان گفت: در اجرای خدمات مطلوب به گردشگران ۱۰ کمیته تخصصی در این ستاد مشخص شده که هر کدام وظایف مختلفی را بر اساس حوزه فعالیت سازمانی خود بر عهده دارند.
وی با بیان این‌که همه شرایط و امکانات برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در استان فراهم خواهد شد، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و با روش‌های نوین تبلیغاتی از جمله اپلیکیشن کاربردی لرستان سفر، تمامی محورها و مسیرهای گردشگری، تاسیسات گردشگری، اماکن اقامتی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان به همراه تولیدات صنایع‌ دستی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
حسن‌پور تصریح کرد: به‌منظور هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، جلسه استانی ستاد خدمات سفر هر ۱۵ روز یک‌بار برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، برگزاری منظم ستادهای شهرستانی و ارائه گزارش به دبیرخانه ستاد، نظافت اماکن و مسیرهای اصلی و محورهای گردشگری، ساماندهی پارکینگ‌ها، روشنایی معابر، ارائه خدمات مخابراتی، اتمام طرح‌های عمرانی در سطح استان نهایت تا ۲۵ اسفندماه، ساماندهی ورودی و خروجی شهرها و ساماندهی بازارچه‌ها از جمله مواردی بود که در این نشست در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور