حذف کتاب از زندگی روزمره بی‌انصافی است

نرگس سپه‌وند نویسنده خرم‌آبادی در اختتامیه نهمین دوره کتاب سال استان لرستان، گفت: با توجه به زحمات شبانه‌روزی نویسندگان بی‌انصافی است که کتاب و‌ مطالعه از زندگی روزمره ما حذف شود و مطالعه عامل پیشرفت در همه جوامع است.

صبح امروز آیین اختتامیه برگزیدگان نهمین دوره کتاب سال استان لرستان و تجلیل از نویسندگان حوزه قرآن و عترت استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس کارگروه قرآن و عترت این اداره کل و جمعی از نویسندگان استان لرستان در سالن شهید حیدریان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد.

در این آیین از نرگس سپه‌وند روزنامه‌نگار و نویسنده لرستانی که دو کتاب در زمینه قرآن و عترت و یک کتاب در زمینه شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس منتشر کرده است، تقدیر به عمل آمد.

نرگس سپه‌وند کتاب و مطالعه را موجب عزتمندی افراد و تحول در اوضاع فرهنگی جامعه دانست و گفت: کتاب بهترین دوست آدم است و اگر بخواهیم در هر زمینه‌ای پیشرفت کنیم نیازمند مطالعه و تحقیق هستیم و چقدر خوب است حداقل یک سوم از زمانی را که به فضای مجازی اختصاص می‌دهیم با کتاب سر کنیم.

وی تصریح کرد: نویسندگان ما در هر موضوعی سال‌ها زحمت می‌کشند به این امید که آثار آنان موجب تاثیر مثبتی در جامعه شود لذا بی‌انصافی است که کتاب و مطالعه از زندگی‌ روزمره ما حذف شود.

سپه‌وند در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: نیاز امروز جامعه مطالعه به‌روز است و امیدواریم همه متولیان فرهنگی، نویسندگان و همه احاد جامعه دست در دست هم دهیم تا شاهد افزایش چشمگیر سرانه مطالعه در استان باشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور