بازگشایی راه ارتباطی ۲۳۰ روستا در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با تلاش راهداران از مجموع ۵۰۲ راه ارتباطی روستایی مسدود شده، تاکنون ۲۳۰ روستا بازگشایی و بقیه روستاها هم در حال باز گشایی می‌باشند.

مرتضی شیروانی با بیان این‌که شاهد بار‌ش‌های خوبی در چند روز اخیر در استان بوده‌ایم، اظهار داشت: در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و دورود و همچنین گردنه‌های استان شاهد بارش سنگین برف و در دیگر شهرستان‌ها شاهد بارش باران بودیم.

وی افزود: به همت راهداران پرتلاش و جهادگر کلیه راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی باز و تردد به صورت عادی و روان در آن‌ها برقرار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای لرستان تصریح کرد: از آ‌ن‌جایی که ۸۰ درصد ترددها در راه‌های اصلی و محورهای مواصلاتی صورت می‌گیرد در حال حاضر کلیه محورها باز می‌باشد.

شیروانی بیان کرد: اکثر روستاهای مسدود شده روستاهای خاکی و شنی هستند که در انتهای محورهای روستایی قرار دارند، گردنه گله بادوش و فرسش نیز با توجه به ارتفاع زیاد به دلیل شیب تند، پرتگاه‌های متعدد و عرض محدود جاده‌های روستایی امکان برف‌روبی در شب را ندارند، با این وضعیت راهداران پرتلاش همچنان در حال برف‌روبی می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۵۰۲ راه روستایی مسدود شده، تاکنون ۲۳۰ روستا بازگشایی و بقیه روستاها هم در حال باز گشایی می‌باشند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور