پیام شهردار ملارد به مناسبت روز ملی حمل و نقل

۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل نام‌گذاری شده است، در همین راستا محمد بهمنی شهردار ملارد در پیامی فرارسیدن این روز را به رانندگان پرتلاش و زحمت‌کش سازمان حمل و نقل شهرداری ملارد تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بخش حمل و نقل از جمله بخش‏‌های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است. در تاریخ تحولات کشور عزیزمان، روزها و ایام سرنوشت‌سازی بوده‌اند که نقشی تعیین‌کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل و نقل کشور داشته‌اند و ۲۶ آذر سال ۱۳۶۲ نیز از آن جمله است. این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

اکنون که نماد حرکت و پویایی ایران اسلامی را می‌توان در طنین آوای فعالان حوزه حمل و نقل  شنید، شایسته است به مسیر خدمت‌رسانی که مسئولان و مدیران این حوزه طی می‌نمایند، بنگریم و همچنین قدر و منزلت خانواده عظیم حمل و نقل را در آیینه تاریخ بیابیم.

این‌جانب ۲۶  آذرماه را که یادآور تعلق‌ خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه می‌باشد را به تمامی فعالان این عرصه  به‌ویژه مسئولان سازمان حمل و نقل شهرداری ملارد و رانندگان محترم شهر ملارد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.»

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور