اتصال ۸۳ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار اشنویه به شبکه ملی اطلاعات

با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در فرمانداری اشنویه مصوبات سفرهای استانی استاندار آذربایجان غربی به اشنویه بررسی شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی با اشاره به پوشش ۸۳ درصدی روستاهای شهرستان اشنویه به شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: تعهد وزارت ارتباطات ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار بوده که این موضوع در استان و بالاخص در شهرستان اشنویه محقق شده است.
وی افزود: با توجه به مصوبات سفرهای شهرستانی ارتقاء تکنولوژی پوشش ۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار باقیمانده اشنویه در برنامه توسعه‌ای وزارت ارتباطات قرار دارد و تامین اعتبار ارتقاء تکنولوژی این روستاها صورت گرفته و به اپراتورهای ارتباطی ابلاغ شده است.
جلیلی نژاد تصریح کرد: طبق تعهدات سفرهای شهرستانی تا پایان سال جاری ارتقاء تکنولوژی دو روستای کانی‌رش و گند ویلا توسط اپراتور ایرانسل در حال انجام است و تا موعد مقرر به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.
مدیرکل ارتباطات با اشاره به اقدامات صورت گرفته، بیان کرد: ارتقاء تکنولوژی شش سایت و پوشش هفت روستای نلیوان، آسن آباد، سردره، باب خالداباد، سنگر، علی‌آباد و رشکوند توسط ارتباطات سیار در ماه‌های گذشته انجام و به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور