در مهر و آبان ۱۴۰۱ صورت گرفت:

نصب بیش از ۳ هزار  و ۴۵۰ انشعاب گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از نصب بیش از ۳ هزار و ۴۵۰ انشعاب گاز طی مهر و آبان امسال خبر داد.

کرم گودرزی با بیان این که از ابتدای سال تاکنون ۶۳۰۰ انشعاب در استان نصب شده است، گفت: در ماه‌های مهر و آبان تعداد ۳ هزار و ۴۵۰ انشعاب معادل ۳۳ درصد از مجموع تعهد شده در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.
وی افزود: رکورد ثبت در دو ماهه مهر و آبان به دلیل تاکید بر انجام نصب علمک قبل از شروع فصل سرما به‌ویژه در شهرستان‌های سردسیر استان می‌باشد.
گودرزی تصریح کرد:عمده انشعابات مربوط به روستاهای تزریق گاز شده تا هفته دولت سال ۱۴۰۱ بوده و در شهرستان‌هایی که تعداد روستای گازدار شده بیشتری داشته‌اند آمار نصب انشعاب نیز بیشتر است به‌طوری‌که میزان نصب انشعاب در شهرستان چگنی۹۷۶ انشعاب، شهرستان پلدختر ۷۳۲ انشعاب ،شهرستان دلفان ۴۸۰ انشعاب و شهرستان الیگودرز ۲۴۲ انشعاب در طی این دو ماه بوده است.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: از ابتدای فعالیت این شرکت در استان لرستان در مجموع ۲۸۵ هزار و ۳۲۷ انشعاب نصب شده که ۱۷۰ هزار و ۱۸۸ انشعاب در بخش شهری و ۱۱۵ هزار و ۱۳۹ انشعاب در بخش روستایی بوده است.
گودرزی خاطرنشان کرد: رضایتمندی مشترکین و ارتقاء سطح کیفی در ارایه خدمات برای مجموعه همکاران شرکت گاز استان لرستان جز مهم‌ترین اولویت‌ها می‌باشد و امیدواریم بتوانیم در تمامی حوزه‌های گازرسانی اعم از شهری، روستایی و صنایع جزء و عمده استان، بیش از پیش شاهد خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز باشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منشور اخلاقی

تبلیغات

پیشخوان

روزنامه امروز خراسان جنوبی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور